מזל סרטן: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

מזל סרטו, יכול לחוש עייפות ותשישות במהלך כל החודש. עם כל התחושות האלה עדיף להימנע מפרויקטים אשר דורשים הרבה אנרגיה וזאת במיוחד במחצית השנייה של החודש. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל סרטן יהיה מעורב גם בכמה קונפליקטים החודש.

קריירה וכסף
בהחלט מדובר על תקופה עמוסה במצבי חירום, במכשולים, ביריבות, תככים ועוינות. זה לא יהיה פשוט, אבל התקווה באה מכיוונו של שבתאי אשר יעניק לכם את הסבלנות, עקשנות ואת החוכמה. מצוידים בתכונות אלה תצליחו לטפל בהכל ולצאת מהתסבוכות אם ראש מורם. מצד שני, טוב יהיה במקרה שהדברים מתגלגלים לכיוון לא חיובי להיות מוכנים נפשית גם לזה. לגבי הכסף אסטרולוגיה חודשית חוזה תקופות עם עליות ומורדות במחצית הראשונה של החודש ושיפור קל במחצית השנייה של החודש.

אהבה וזוגיות
זה לא יהי קל, כי על פי הורוסקופ חודשי מאדים נמצא בבית הזוגיות של מזל סרטן ביחד עם ונוס ובכל רגע בחיי האהבה יתרחשו דברים בלתי צפויים שיכולים לקבל טוויסט מטורף. אבל לכל הטירוף הזה יש קסם מיוחד ויש בו המון רגש. חלקו הראשון של החודש יהיה מסובך מאד, במיוחד בימים הראשונים של החודש, אבל תיעזרו בסבלנות מפני שבסוף החודש ונוס חוזר למסלול הישר והדברים יסתדרו מעצמם.

בריאות
החודש ונוס יביא סוג של אי הנוחות וחוסר רוגע אשר מלווים את מזל סרטן. הדאגות ובמיוחד האווירה של חוסר שלווה גורם לו להרגיש לא טוב. על פי הורוסקופ הוא חייב להיזהר לגבי התזונה ומזיהומים בדרכי השתן. פעילות גופנית בהחלט לא יזיק לכם.

[google1]
[facebook_like_button]