מזל סרטן: הורוסקופ חודשי, ספטמבר 2014


החודש מזל סרטן מרגיש הכי טוב כאשר ימצא במקומות ידועים לו וידבר עם אנשים שהוא מכיר היטב. הסרטנים על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ירצה לבלות הרבה זמן בבית, עם בני המשפחה והימנע ככל האפשר לצאת מחוץ לאזור הנוחיות שלו. אם אתם מתעצבנים, תהיה לכם נטייה להגיב באופן מוגזם. תהיה לכם תחושה שאתם אומרים את הדבר הנכון, אבל האנשים שאיתם אתם משוחחים יהיה להם קשה להבין אתכם. כמו כן, אתם מתמודדים עם חוסר ריכוז.

 

קריירה וכסף
בחודש הזה, מזל סרטן יהיה מאוד עסוק גם בלקדם את הקריירה וגם בעניין הכסף. נוכחות השמש בבית הכסף של טלה מביאה הזדמנויות במובן של רווחיים בלתי צפויים. המעבר של ונוס למזל סרטן מביא לו תרומה נוספת. מבחינת הקריירה יש סיכוי טוב לקידום, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, במיוחד במחצית השנייה של החודש. מאדים משפיע בצורה של הסרת כמה מכשולים שבדרך. יש יתרון לשיתופי פעולה, הקצאות או לפתוח עסק משלכם. המשפחה תהיה זו אשר תתמוך ותעודד אתכם אם אתם רוצים ליזום הליך כזה.


אהבה וזוגיות
מרקורי, משפיע על בית הזוגיות של מזל סרטן, כבר בתחילת החודש. בחודשיים אחרונים הסרטנים עברו אכזבות, בגידות או אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות. לפי הורוסקופ חודשי של מזל סרטן השמש יוצאת והאהבה יכולה לפרוח תחת הקרניים החמים שלה. יש לכם קסם, או לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית יותר.

בריאות
הבריאות של מזל זה חייבת להיות במעקב גם בהמשך. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן מיידי וברצינות. חודש ספטמבר 2014, לפי הורוסקופ הוא תקופה מתאימה, עבור הסרטנים, על מנת לעשות בדיקות כלליות. מומלץ לא להתעייף יתר על המידה.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=XHD2IqSiLyU