מזל סרטן הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל סרטן הורוסקופ חודשי נובמבר 2016מזל סרטן תעשה ככל האפשר כדי להימנע להיות לבד. לגבי חיי חברה, אתם רוצים שכולם יסתדרו טוב עם כולם ושלא יופיעו התנגשויות מיותרות. לפי הורוסקופ חודשי מרקורי יהיה בנסיגה וזה יכול לגרום לריבים עם קרובי משפחה. גם במקום העבודה יהיו קצת בעיות, בין אם מזל סרטן הולך להתווכח עם העמיתים שלו או יהיה תחת לחצים כבדים מצד הבוסים. מהסיבות האלה, יש סיכון שתחשבו לעשות שינוי כל שהו.

קריירה וכסף

מזל סרטן לא אוהב להתרברב, אבל גם אינו יכול להתלונן מבחינת הקריירה שלו. זה לא באמת מה שאתם רצתם, אולי עליתם על הגל, ואתם מבוקשים יותר ממה צפיתם.  צריך סבלנות, מתינות, כי אתם יכולים להיתקל בעיכובים, בעיות לא צפויות או סיבוכים הקשורים לתקשורת, מסמכים, משא ומתן. זה נראה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית שמרקורי בנסיגה והשמש יהיו ביחסים לא ידידותיים עם שבתאי. כמה דברים לא יסתדרו מהפעם הראשונה, אבל בסוף אתם תצליחו.

אהבה וזוגיות

החודש הזה הוא חודש חיובי עבור מזל סרטן. השמש ומרקורי נמצאים בבית האהבה דבר אשר מביא הרמוניה, נטייה לרומנטיקה, מיניות ושביעות רצון מהחיים הסנטימנטאליים. לפי אסטרולוגיה חודשית ייתכן שתהיה לכם אהבה חדשה או סיפור אהבה ישן חוזר. מידע ותקשורת ממלאים תפקיד חיוני במקרים אלה. תפיקו את המרב מהחודש הזה מלא ברומנטיקה.

בריאות

המלצת הורוסקופ  היא שאתם חייבים לעמוד על המשמר כשמדובר על מצבכם הבריאותי. תהיו זהירים ותתייחסו למצבים הקיימים ולבעיות. כמו כן, אתם מתמודדים עם מצבי סטרס ואז יהיה טוב לחפש דרכים חדשות להילחם בלחץ. יש להימנע מקיצוניות לגבי דיאטות אשר יכולות לעשות יותר נזק מאשר להביא תועלת.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,387
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...