מזל סרטן: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

הבעיות של נדל”ן, פיננסיות והיעדים המקצועיים נראה שהם מבורכים החודש. לסרטן יש יחס עוין למדי עם אלה הקרובים אליו, כי הוא מסוג האנשים שיש לו את הרושם שהוא יודע הכ. דבר זה מטריד אותו, כי הוא מנסה לכפות את דעתו האישי. זה הזמן האידיאלי לרומנטיקה, עבור מזל סרטן, לפעילויות חברתיות, ויציאות עם חברים קרובים.

קריירה וכסף
החודש הזה לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל סרטן, נראה רגוע קצת יותר מבחינת מקצועי, ככל האפשר, אם ניקח בחשבון שהשנה הזאת היא שנה הדורשת שינויים בים ועבודה מאומצת. אולם, עם ונוס בבית העבודה של מזל סרטן, האירועים בעבודת ,יעברו בצורה חלקה יותר, תהיה אווירה רגועה יותר. המאדים שהוא מלא בדינאמיות וביוזמה, הוא גם השליט בבית הקריירה של מזל סרטן, החלק הראשון של החודש ממשיך להפגין את האינטרסים הכלכליים. כמו בחודש האחרון, מאדים הוא עסוק בעסקים, השקעות, מציאת מקורות הכנסה חדשים או פיתוח של אלה שכבר קיימים. לפעמים מזל סרטן יכול להוכיח שהוא קצת בזבזן, אבל הוא לא הולך רחוק מדי עם הבזבזנות שלו. בחלק השני של החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית מזל סרטן, מאדים עובר לבית התקשורת של מזל סרטן. מזל זה, מתחיל תקופה עשירה מאוד עם יוזמות, נסיעות ופגישות. מחשבתם ערנית יותר, יותר נמרצת והם מלאי רעיונות ופתרונות.

אהבה וזוגיות
מרקורי בסרטן, מסבך את בית האהבה, ועל פי הורוסקופ חודשי מזל סרטן, מראה חוסר החלטיות או חוסר ביטחון, מפעיל מתחים וקשיים. במקרה הטוב, מרקורי בסרטן אינו יוצר אקלים טוב עבור אהבה והנאה. מסלול זה, של מרקורי, על פי הורוסקופ חודשי מזל סרטן, יכול לגרום לשיחות לא נעימות או לבחון היבטים מסוימים עדינים של מערכת היחסים, כגון אלה הקשורים למיניות. הוא גם יכול ליצור מחסומים או דיכוי, מבחינת יחסים אינטימיים או ברמה הרגשית. אם בני מזל סרטן לא ילכו לאיבוד ויבחר לבחון ולדון על מצבים שונים, אז לפי הורוסקופ חודשי מזל סרטן יכול להשתמש בזה של כדי לעשות “ניקוין” במערכת היחסים ולחזק בסיסה המערכת.

בריאות
מבחינה פיזי המצב הוא טוב, מבחינה מנטאלית מזל סרטן חזק ואופטימי. על פי הורוסקופ חודשי מזל סרטן, הבריאות אינה מעלה בעיות, אך לא יהיה נכון לא לעמוד מול החולשות והפיתויים.

[google1]
[facebook_like_button]