מזל סרטן הורוסקופ חודשי מרץ 2016

אסטרולוגיה חודשית מחריזה על תקופה מסובכת בעיקר בגלל סטורן ומאדים בתאומה הנמצאים בבית היחסים של מזל סרטן. אתם תרגישו כאלו אתם צועדים על שדה המוקשים.

 

 

 

קריירה וכסף
מדובר על חודש תסס למדי מבחינת הקריירה. עבודת צוות ושיתופי פעולה הם אלה אשר יגרמו לכם להצליח. מזל סרטן יהיה בטוח בעצמו, המשימות בעבודה ברורות וזה יעזור לו לקראת השגת היעדים. דרך הכישרון, היצירתיות ומקוריות זה הסיכוי לזכות בקידום הוא גדול. מבחינה פיננסית, אין סיבה לדאוג, להיפך, יש הכנסות וגם הכנסה נוספת אפילו. ואחרון אחרון חביב, ייתכן שתצליחו לקבל בחזרה כסף מי מישהו אשר היה חייב לכם.

אהבה וזוגיות
הסרטן, לפי הורוסקופ חודשי יוכל ליהנות מהרמוניה בחיי הזוגיות. שום דבר לא ישבש את חיים האהבה אודות הנוכחות חיובית של הכוכב ונוס בבית היחסים עם הכוכב יופיטר. אתם  פתוחים לשינויים. אם אתם נמצאים במערכת יחסים הדגש הוא על תקשורת. אם אתם לבד, תהיה לכם את ההזדמנות לפגוש את חצי השני שאיתם אתו יהיו אינטרסים משותפים. כל זה יכול לקרת בחצי השני של החודש.


בריאות
החודש לא מדברים על בעיות בריאות גדולות, אלא על מניעה, כי הכוכב סטורן נמצא בבית המחלות של מזל סרטן. המיקום לפי שלו תחזית אסטרולוגית חודשית מביא אי נוחות משום שהוא עמד בניגוד כוכב הלכת צדק. במובן זה, עליכם לאמץ חיים מאוזנים ובריאים. ודא תקפידו לאוכל בזמן ולהקדש מספיק זמן למנוחה ורגיעה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,497
Rate this post