מזל סרטן: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

מזל סרטן מתחיל חודש בצורה מאוד לא שקטה, אך, כל יום שעובר הוא יהיה יותר ויותר רגוע. לא באמת יש לו סיבה להיות רציני מדי בתקופה זו. עם זאת, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית בעיות משפחתיות עשויות למשוך תשומת לבו, במיוחד אלה הנוגעות להורים ולילדים. נסו להיות אופטימיים ולהתרכז במציאת פתרונות.

קריירה וכסף
המעבר של ונוס דרך מזל גדי, במשך ארבעה חודשים, מביא שינויים הקשרים לעבודה, לא רק במישור הסנטימנטאלי. הורוסקופ חודשי מתייחס פה לשיתופי פעולה, מיזמים, חוזים וכן הלאה. אנו מקווים שהדברים יהיו טובים עבור מזל סרטן גם מבחינה פיננסית בעזרת מיקומה של השמש. תוכלו ליהנות מהצלחה, אך, אתם חייבים להפגין התמדה בעבודה ולחזור על דברים שכבר בוצעו בעבר. לפי הורוסקופ, מאוד מוצלח, עבור מזל סרטן יהיה גם נושא הלימודים.


אהבה וזוגיות
לאחר שהייה ממושכת של 4 חודשים, כוכב הלכת ונוס עוזב את בית הזוגיות של מזל סרטן ב – 5 במרץ  2014. אנו מקווים אתם למדתם את הלקח ולקחתם אמכם משהו, כך שתוכלו להראות יותר סובלנות, אומץ לבטא רגשות ורצון לקבל חיבה. תלוי רק בכם  אם אתם תוכלו להצליח להבין, לתקשר, לדעת מה אתם רוצים מבני זוגכם וממערכת היחסים. בינתיים, לפי אסטרולוגיה חודשית הדברים צריכים להיות יותר רגועים, אלא אם ונוס לא יכין את הקרקע עבור אהבה חדשה.

בריאות
חודש מרץ 2014, לפי הורוסקופ  נראה טוב מבחינת המצב הבריאותי. אין לכם מה לדאוג, כי הכל מתגלגל באופן טבעי. אתם נהנים מאנרגיה טובה, אבל אתם חייבים לא להגזים. מומלץ לאמץ אורח חיים בריא, הכולל כמה שיותר פעילות גופנית, טיולים, מנוחה, זמן לרגיעה, כמו גם דיאטה ותזונה מאוזנת. זה חיוני להיות זהירים לדיאטה שאימצתם במהלך תקופה זו כי אתם נוטים לעלות במשקל וזה לא מספיק טוב.

 

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=HbastEZjIG0