מזל סרטן הורוסקופ חודשי מאי 2016

עבור מזל סרטן זאת לא תקופה מצוינת, כך שטוב יהיה להימנע מהתחייבויות שמעל יכולותיו. לאחר אמצע החודש המזל יכול להיות בצד שלכם. שיפורים יכולים להתרחש במקום העבודה וגם בתוך המשפחה. אבל לפחות מדובר על חודש טוב במונחים כספיים. עם זאת, יהיו גם נסיבות שעל פי הורוסקופ חודשי מזל סרטן יגיע לדיונים סוערים.

 

 

 

קריירה וכסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס חוזר למסלול הישר לבית הקריירה של מזל סרטן וזה יכול להביא להקלה, הבהרה, חזרה למצב הנורמאלי. כל זה ישפיע באופן חיובי במישור הכלכלי, על ידי סכום כסף שתקבלו בצורה של החזר כספי. עקב עבודת צוות ושיתופי פעולה של מזל סרטן מקבל מספק רווחים. זה יהיה טוב לנצל את התקופה הזו כדי לנסות לחזק את מעמדכם ואת התקציב, כי המאדים יתחיל בנסיגה, והדברים עשויים לא להיות בדיוק לפי מה שתכננתם.

אהבה וזוגיות
גם אם יופיע איזה סכסוך מעת לעת, זוגיות הסרטנים, לפי אסטרולוגיה חודשית היא יציבה בדרך כלל. אתם ובני זוגכם עסוקים בדברים פרגמאטיים, כנראה קשורים לכסף. תחומי האחריות מחולקים בתבונה, אתם עוזרים אחד לשני בענייני היום יום. בנוסף, תתמכו אחד בשני גם כשמדובר על שאיפות בקריירה או מעמד חברתי. במקרה של מערכות יחסים חדשות האווירה במהלך החודש הזה היא חמה עם רגשות חזקים, עם תגובות מוגזמות והבעיות עשויות להיות נפוצות יותר או יותר חריפות.

בריאות
האזהרה לגבי מצב הבריאותי של מזל סרטן נשארת בתוקף גם בחודש הזה. על פי המלצת הורוסקופ דורשה תשומת לב רבה מבחינת הטיפול במחלות ויש להגן על הגוף. תחפשו דרכים חדשות להילחם במתח ולהימנע מדיאטות דראסטיות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,551
Rate this post