מזל סרטן הורוסקופ חודשי ינואר 2016

אם אתם בני מזל סרטן, לפי הורוסקופ חודשי החודש יהיו תוצאות למאמצים שעשיתם בעבודה. יהיה טוב להימנע מאימותים עם האנשים הקרובים אליכם. התוקפנות המילולית ביחסים עם הבוסים יכולה ליצור בעיות, אפילו אפשר להגיע למצב להיות מפוטר.

 

 

 

קריירה וכסף
הקריירה ויחסים של מזל סרטן, משתלבים זה בזה בין אם מדובר על עבודת צוות או מחקר משותף יש ההשפעה של התחושות על הבחירות המקצועיות ואתם זקוקים בסוג של תמיכה מצד בני זוגכם. אתם מחויבים לאנשים קשרים שלפעמים מגבילים את החופש שלכם ולפעמים מרגיז אתכם, אך בלי זה אי אפשר להתקדם הלאה. תקשורת עם אחרים משתפרת ומזל טלה לאחר תקופת למדי מעצבנת ומלאה אי הבנות. היקף העבודה רק עולה ומעכשיו אתם צריכים לצפות למספר חודשים של מתח הנגרם על ידי מצבים דחופים, קריטיים, קונפליקטים, אירועים או תאונות בעבודה.

אהבה וזוגיות
אתם לפי אסטרולוגיה חודשית לא יכולים לצפות להסכמה והרמוניה וזה נכון לא רק עבור החודש הזה, אך עבור עוד כמה חודשים מעכשיו. מצד שני, אתם כן יכולים לצפות לתשוקה, רגשות חזקים, אתגרים ואקשן. אבל כל התקופה הזאת מלאת וויכוחים, סכסוכים, או אפילו פרידות. אם בני הזוג נישואים או לא הם יכולים לצפות להרבה עצבנות או קשיים. בכל מקרה מערכת היחסים מקבלת תשומת לב גדולה יותר והטלאים יבזבזו הרבה יותר אנרגיה מאשר בעבר בתחום הזה.

בריאות
תיזהרו, מדור, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית של מזל סרטן על חודש עם הרבה סיכון! האופוזיציה מאדים – אוראנוס עלולה להיות מסוכנת, במיוחד שהעקרבים אוהבים ריגושים, "להתפנק", לא שומרים על הגבולות. תשמרו על עצמכם, בגלל שהמחלות שמופיעות עכשיו קשה לטפל בהן ועם השלכות לטווח ארוך.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,620
Rate this post