מזל סרטן: הורוסקופ חודשי ינואר 2014

מזל סרטן החודש צריך לשים לב למילים שבהן הוא משתמש כי יהיו כאלה שיבינו אותן לא נכון. על פי המלצת הורוסקופ חודשי מזל סרטן טוב יעשה להיות יותר צנוע ויותר פרקטי כשמדובר מערכות יחסים עם הסובבים אותו. יש תקופה טובה מאוד במחצית השנייה של החודש או למצוא עבודה חדשה או להתחיל פרויקטים חדשים.

קריירה וכסף
הקריירה חשובה מאד בחודש הזה כי בבית הקריירה של הסרטן נמצא אוראנוס ולמזל הזה יש תוכניות גדולות שכנראה נועדו לעשות שינויים מסוימים הרמה המקצועית. אם לא חשבתם עדיין לבצע שינויים כאלה, זה יהיה טוב כן לחשוב, כי אחרת אתם תמצאו את עצמכם בבעיה. צפוי להיות מלחיץ אבל זה לא ימשיך זמן רב מדי.

אהבה וזוגיות
לא פחות מארבעה כוכבי לכת נמצאים בבית הזוגיות של מזל סרטן: פלוטו, השמש, מרקורי וונוס שהוא כוכב האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית מזל סרטן יהיה עסוק כל הזמן בפלרטוטים תוך כדי השתתפות באירועים רבים. בחלק הראשון של החודש, בתחום האהבה והיחסים, הדברים יוצאים מכלל שליטה ואם אם לא תיזהרו, הם יכולים לקבל תפנית לא צפויה ואפילו לא נעימה. למרבה המזל, שבתאי שהוא השליט של בית הזוגיות של מזל סרטן, יעשה סדר בשלב כלשהו. אבל עד אז על פי הורוסקופ חודשי מזל סרטן יעבור תקופה מלאת רגשות. התצוגה של כוכבי הלכת בתקופה הזו יכולה לעורר את העבר ואתם תתחילו לחשוב על אהבה שהיה מזמן. לאחר מכן, אירועי החודש מלאים משמעות עבור הסרטן ומובילים אותו  למסקנות מסוימות.

בריאות
החודש מביא הרבה עצבנות, חוסר היכולת להירגע ומתח עבור מזל סרטן. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל סרטן יגיב ללא שום פרופורציה במצבים מסוימים. בעיות הקשורות לרכוש או נכסים או ויכוח משפחתי ייגרמו לכם אי שקט מתמיד.

[google1]
[facebook_like_button]