הורוסקופ חודשי

מזל סרטן: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


בחודש יוני מזל סרטן הוא די מפוזר, עם רצון להימלט מן היומיום ובחלקו הראשון של החודש, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ירגיש חוסר ביטחון. יחזרו בעיות ישנות יותר אשר הוא נימנע להתמודד מולן. אתם תיאלצו לפתור את הבעיות האלה, אחרת תהיה השפעה שלילית על בריאותכם. החודש מסתיים באופן חיובי, כך שאין צורך לדאגות יותר מדי.

קריירה וכסף
זה נראה שאתם מתכננים משהו עבור יוני 2014. מזל סרטן הוא יותר אנליטי והוא מתכנן אסטרטגיות בקלות. אבל, לפי אסטרולוגיה חודשית מרקורי נסוג בסרטן, כך שיש לשים לב לדברים. אולי עכשיו זה הזמן לבדוק שוב פרויקטים ישנים יותר כדי לראות אם הם ריאליים, בכלל. שווה להתייחס בזהירות להצעות חדשות כלשהן, לנתח בקפידה כל החלטה. ואחרון חביב, לשים לב לשיתופי פעולה וחוזים שאתם חתומים. מבחינה כספית, הדברים מסתדרים, במיוחד בחלק האחרון של יוני 2014.


אהבה וזוגיות
לפי הורוסקופ חודשי מדובר על חודש מלא זוהר בזכות ונוס בסרטן. אתם משתתפים בשמחה באירועים, מסיבות, פעילויות תרבותיות, פגישות וזה יביא ערך מוסף ותכירו אנשים חדשים. יהיו קשרים חדשים וקשר קיים יתבסס. באמצע החודש יהיה חכם להיות זהירים עם גישתכם לכל מני דברים. תשתמשו בטאקט ובדיפלומטיה, כדי שלא יהיו סיבוכים בחייכם. מה שמועיל בתקופה הזו היא תקשורת חופשית ופתוחה וכנות.

בריאות
החודש הזה לא נראה להיות קל ונוח, עבור מזל סרטן, אבל לא צריך לדאוג יותר מדי. יש לקחת את הדברים בניחותא ואימוצו אורח חיים בריא ומאוזן יותר. במחצית הראשונה של החודש, המערכת החיסונית היא חלשה יותר. כמה בעיות מתעוררות לגבי יכולת הריכוז . לעולם אל תוותרו, אתם חזקים ותצליחו לגייס כוחות. בגלל זה, זה הזמן לנוח יותר, אם אתם סובלים ממחלות, הגיע הזמן לטפל בהן.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=Mko9H3YA_10

Exit mobile version