מזל סרטן: הורוסקופ חודשי יולי 2015

בחודש יולי מזל סרטן ירגיש הכי טוב כאשר ימצא בסביבה מוכרת לו. הסרטנים על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יבלו הרבה זמן בבית, עם בני המשפחה ללא שום רצון לצאת מחוץ לאזור הנוחיות שלהם. אתם מתעצבנים די הרבה ותגיבו באופן מוגזם. אתם חושבים שאתם תמיד צודקים, אבל האנשים שאיתם אתם מדברים לא חושבים כך. כמו כן, חוסר ריכוז זה התוצאה של העצבנות.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית חוזה תקופה עם הרבה מתח בתחום הקריירה. אתם תעבדו הרבה וזה מכניס אתכם ללחץ. יש דרישות דחופות והדברים יכולים לקבל תפנית בלתי צפויה, ברגעים אשר מצפים הכי פחות לזה. מזל סרטן יצטרך להתמודד עם קשיים כדי שהוא יוכל להשלים דברים. היעילות בביצוע של כל מני מטלות בתחום העבודה לא משהו. חלקו הראשון של החודש מאופיין על ידי תחושה של חוסר סיפוק, בעוד שבחלקו האחרון של החודש הדברים יראו יותר טוב, לרבות מבחינה כספית.

אהבה וזוגיות
התקופה של החודש הזה, מבחינת מערכת היחסים תהיה תקופה יותר קשה. מרקורי אשר נמצא במסלול נסיגה ויעבור בין שני בתים יצור מצבים לא ברורים. בני הזוג לא כל כך תומכים בכם בתקופה עם בעיות בריאות או קשיים בקריירה. לפיכך, אתם תרגישו מאוכזבים, אבל באופן כללי לא צריך לדאוג יותר מדי ליחסים. אל תשכחו שמערכות היחסים החזקות ביותר הן אלה אר המבוססות על שותפות והידידות. על פי הורוסקופ חודשי בחלקו הראשון של החודש בני מזל סרטן שהם רווקים יזכו רומן סוער.

בריאות
המצב המתוח ימשיך, כך שמומלץ לעמוד על המשמר כשמדובר על מצבכם הבריאותי. תהיו זהירים ותתייחסו לבעיות הקיימות. אתם מתפקדים תחת סטרס וטוב תעשו לחפש דרכים להילחם בו. יש להימנע דיאטות דראסטיות אשר יכולות לגרום ליותר נזק מאשר להביא תועלת. תעשו פעילות גופנית, אימצו דיאטה מאוזנת ובריאה וכמובן מנוחה ומרגוע.

[google1]
[facebook_like_button]