מזל סרטן הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

באמצע החודש, מזל סרטן ירגיש את הצורך להתמקד בתקווה, בחלומות והמשאלות שיש לו לגבי העתיד. אתם מרגישים מודאגים בכל מה שקשור לעתידכם. כל הדאגות הן כתוצאה מהשינויים שקורים בעבודה אבל דאגות אלה ייעלמו בסופו של דבר.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל סרטן יהיה מאד עמוס בגלל העבודה או בגלל שהוא צריך להתמודד עם מצבי משבר, מצבי חירום או מצבים אחרים המייצרים אקלים של עבודה אינטנסיבי ומתוח. אתם צריכים להיות מאד מאורגנים, שיהיה לכם סדר עדיפויות ברור, רוגע ודיפלומטיה. מבחינה הכספים, יכול להיות שבחלקו הראשון של החודש הכסף שלכם "יחליק" בין האצבעות בקלות רבה מדי.

אהבה וזוגיות
בשביל הסרטנים החודש לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מתחיל וסערה מבחינת האהבה. זוגות נושאים הם בעלי עניין משותף לגבי הכסף, אך זה יכול, באותו הזמן, לנזק את הבנה שבניהם. איכשהו, בחייהם של בני הזוג יש אינטראקציה בין כסף – יחסים, אשר, אם היא מנוהלת היטב, יכולה להביא לרווחים, אבל אם היא מנוהלת אחרת, יכולה להביא להפסדים או וויכוחים. אם אתם רווקים לא יהיה קשה מדי למצוא זוגיות החודש, אבל יחסים שנולדים עכשיו הם די לא יציבים.

בריאות
זה אפשרי הסרטנים יפגינו עניין מובהק יותר לגבי הבריאות במהלך החודש הזה, אבל לא בהכרח בגלל מחלה כל שהי. לפי המלצה של הורוסקופ חודשי מזל סרטן יכול לעשות בדיקות, ובדיקות מקיפות, טיפולים מכל מני סוגים, ככל הנראה על מזל סרטן לנקוטת באמצעים מבחינת סגנון החיים והיגיינה. התקופה הטובה ביותר מבחינת בריאותית היא אמצע החודש.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,908
Rate this post

הורוסקופ 2016 – לחץ כאן