מזל סרטן: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

מזל הסרטן עם האגו ומצב הרוח שלו, יכול להגיע החודש לקונפליקטים. לפי הורוסקופ חודשי מזל סרטן יכול להרוויח מן ההשקעות שנעשו בעבר. מזל הסרטן יכול לקבל התמיכה של אנשים בעמדה חזקה ועם השפעה בחודש זה. בעיות יכולות לצוץ ביחסים עם חברים אחרי אמצע החודש.

קריירה וכסף
החודש הזה הוא חודש פורה, משביע רצון. בבית העבודה עוברים השמש ומרקורי. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל סרטן השמש מביאה הזדמנויות לשפר את הסמכות או להבליט את הכישורים של מזל זה.
מרקורי מעודד רעיונות חדשים, תחומי עניין רוחני ותקשורת. התמונה היא דינאמית הסיכויים להצליח הם מבטיחים וזאת בגלל שהשליט של בית העבודה של מזל סרטן, יופיטר, הוא עכשיו לא רק בעמדה חזקה מאוד, אבל בקשר הדוק עם סטורן, אשר בתורו דוחף ליצירתיות, הבעה, ייצוגיות וקידום.
ככזה, החודש במישור המקצועי ממקם אתכם בצורה חיובית וייתכן קידום או לפחות הוכרה. בכל מקרה, העבודה שלכם מעורכת, והתמורה הכספית תגיע. שיתופי פעולה חשובים מאוד עבור הקריירה שלכם, אבל אתם יכולים לצפות שבקרוב יהיו גם קצת הכישלונות.

אהבה וזוגיות
ונוס נמצא לטווח ארוך בבית היחסים של הסרטן, כך שהאינטרסים מבחינה סנטימנטאלי הם בסדר היום. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל סרטן צמא לחיבה, הנטייה המולדת לרומנטיקה מתעוררת והוא חש צורך לשתף, לחלוק, להתאחד. אם ניקח בחשבון את האנרגיה הנוסקת והחוש ההרפתקני של סרטן, אז האהבה יכולה לפרוץ בכל רגע בחייו.
אם לא מדובר באהבה חדשה, אתם כנראה בתקופה אשר הזוגיות תעבור למקום הראשון, החיים החברתיים אינטנסיביים והתוכניות שלכם לטווח קצר ובינוני מותאמות על פי אחרים.

בריאות
על פי הורוסקופ חודשי מזל סרטן החודש הוא חודש שבו אתם יכולים לטפל בנושאים שלא טופלו עד עתה. רצוי סוף, סוף, לקחת לידיים את אורח חיים שלכם.

[google1]
[facebook_like_button]