מזל סרטן הורוסקופ חודשי אפריל 2016

אולי מזל סרטן צריך לחכות כשמדובר על השקעות או שיתופי פעולה, מפני שזה יכול להיות שלא הוא יהיה זה שירוויח מהם. לעת עתה, לפי המלצת הורוסקופ חודשי זה יהיה יותר טוב עבור מזל סרטן לפעול לבד.

 

 

 

קריירה וכסף
הדברים אינם כשורה מבחינת הקריירה ולפי אסטרולוגיה חודשית אתם תצטרכו להתמודד עם חוסר מוטיבציה ואנרגיה, מצבי מתח ומשבר, אי הסכמות עם עמיתים לעבודה, אירועים לא נעימים ועוד. כדי להתמודד עם מצבים אלה, אתם צריכים לפעול בשלווה, להיות יותר מאורגנים וממושמעים בכל הפעולות שתנקטו. עם זאת, תקבלו כמה הזדמנויות לקידום והצלחה. מבחינה פיננסית, דברים הם בסדר גמור, אבל יש לשמור על הקיים והיזהרו במיוחד במחצית השנייה של החודש.

אהבה וזוגיות
החל מהחודש הדברים מתחילים לחזור לשגרה עבור מזל סרטן. זה נראה שוונוס מביא מצב רוח טוב, הרמוניה ואושר בחיי הזוגיות, הודות השפעתו החיובית. גם כן, הסרטנים ירגישו את השפעות חיוביות של מאדים וצדק, הנתמכים על ידי השמש. אבל, זהירות, כל זה נכון רק אם אתם במערכת יחסים יציבה או רשמית. אם אתם בתחילת מערכת יחסים או סתם במערכת יחסים מלאת תשוקה, או הרפתקה, הדברים יכולים לקחת תפניות דרמטיות וזה יוביל רק לבעיות.

בריאות
מבחינה בריאותית בני מזל סרטן מרגישים סוג של אי נוחות, אבל אין סיבה לדאגה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית לא יהיו בעיות גדולות של בריאותכם, אבל אתם לא יכולים להמר על זה. אתם צריכים לשים לב לבריאות האישית, לא להגזים, לא לקחת סיכונים, לעשות פעילות גופנית, לדאוג למנוחה מספקת, לאמץ תזונה בריאה, מאוזנת ומגוונת.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,700
Rate this post