מזל סרטן הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

מזל סרטן הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016החודש בני מזל סרטן חייבים להיות נוקשים מול אלה שתוקפים אותם, אך מבלי להיכנס לתוך המשחק שלהם או להיכנס לדיונים אינסופיים כי הם מסתכנים לאבד את אמינותם. תנסו לשמור על איזון, ככל האפשר ולחיות בסביבה של אנשים איכותיים ואמינים.

קריירה וכסף

לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל סרטן יצטרך לעובד די הרבה וזה אומר שהוא זקוק להרבה סבלנות וכוח, כי יהיו לו עם חלק מהיריבים קונפליקטים לא קטנים. יש להמר על יכולות האישיות ולפעול על בסיס אסטרטגיה ברורה להשגת המטרות.
מבחינה הפיננסית אין סיבות לדאגה.

אהבה וזוגיות

אוקטובר 2016 הוא חודש מאוד מגוון ומסובך מבחינה רגשית ומקצועית. תחילת החודש מביא וויכוחים עם בני הזוג ובני משפחה של מזל סרטן לגבי תחומי אחריות ומשימות קשורים למשק הבית. השיא לפי הורוסקופ חודשי נראה באמצע החודש ואז הדברים מתחילים לחזור לקדמותם. סוף החודש מביא הרמוניה, אושר, הגשמה במערכת היחסים של בני מזל סרטן. אם אתם לבד, יש לכם את ההזדמנות לפגוש את החצי השני. מצד אחד, אנחנו מדברים על הרצון שלכם ליהנות מהחיים ומצד שני, אנחנו מדברים על חרדה וחוסר בטחון.

בריאות

אוקטובר 2016 נראה שמביא לחץ ומתחים נפשיים. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם להרגיע ולנסות לאמץ אורח חיים מאוזן יותר ובריא. זה לטובתכם להימנע מקיצוניות מכל סוג שהו. קחו את הזמן לנוח ולהירגע, ליהנות מזמן פנוי ומי מה חשוב בחיים. עם זאת, לא מדובר על בעיות בריאות משמעותיות, אך זה יהיה טוב להיות יותר קשובים לגוף שלכם ווזהירים יותר מהרגיל.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,912
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...