מזל סרטן: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

הורוסקופ חודשי חוזה בעיות רגילות, לא יוצאות דופן, אבל עם כל זה מומלץ מאד לשוחח בנחת עם אחרים לפני שהוא מקבל החלטות חשובות יותר או חשובות פחות. כמה טיפים טובים יכולים להדריך אתכם לכיוון הנכון.

קריירה וכסף
החודש הזה מביא שיתופי פעולה שיפיקו תועלת במישור החברתי. זה נראה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית כאילו הדרך להצלחה היא חלקה ושיש סיכוי לשגשוג. בני הזוג יבינו ויתמכו בשאיפותיכם. השמש מועילה במיוחד במחצית הראשונה של החודש, מבטיחה הדדיות, אהדה, כמו גם פרוטקציה. תהיה הצלחה במיוחד בפעילות בצוות ותצליחו להיות בולטים, סמכותיים, למעשה תבליטו כל התכונות ויכולות של מנהיג. מבחינה כספית, מזל סרטן לא צריך לדאגה, אבל יש להימנע מהוצאות גדולות.

אהבה וזוגיות
בית האהבה ושל הזוגיות של מזל סרטן נמצא תחת השפעתו של ונוס. הכוכב ההרמוניה,החושניות והרומנטיקה אשר ישפיע לטובה על היחסים של הסרטנים. לפי אסטרולוגיה חודשית, זה הזמן להשלים עם בני הזוג, אם אתם נמצאים בקונפליקט קטן איתם, לתקשר באופן יעיל יותר, כדי לחזק את הקשר. לסרטנים הבודדים שי סיכויים גדולים לפגוש מישהו בחייהם. בהתחשב בהיבטים של אסטרולוגיה זה אפשרי לפגוש מישהו במקום העבודה או קשור למקום העבודה. חשוב לתת אמון בכם, בכוחו של הפיתוי ולצאת לדרך.

בריאות
בחלקו הראשון של החודש אתם תהיו קצת יותר עצבניים וחסרי חיוניות. העצה שלנו היא לנסות להירגע, לנצל את הרגעים הפנויים ולצאת לטבע. יש לאכול יותר ירקות ופירות שיעניקו לכם יותר אנרגיה. בחלק השני של החודש אתם תהיו שמחים ורגועים יותר. תיזהרו, יש סיכון של פציעות או תאונות הנגרמות על ידי חוסר תשומת לב או פזיזות.

[google1]
[facebook_like_button]