מזל סרטן: הורוסקופ חודשי, אוקטובר 2014


החודש בני מזל סרטן סקרנים לראות עד כמה אתם יכולים להתחמק מחובות מכל סוג שהוא. אי אפשר לומר שלא תחיו כמה רגעים ייחודיים, אבל תחשבו את המחיר שאתם תיאלצו לשלם בהמשך על זה. ראו אם אתם מוכנים לסכן כל כך הרבה.

 

קריירה וכסף
בית העבודה של מזל סרטן מאד פעיל, אבל מתוח, ולפי תחזית אסטרולוגית חודשית העקרבים "יזכו" בהרבה מתח בתחום המקצועי החודש. הדרישות הן גדולות ודחופות, הדברים מקבלים תפנית בלתי צפוי ואתם מתקשים לתאם את מאמציכם כדי להשיג את היעילות הרצויה. יש לכם תחושה של חוסר סיפוק, בעיקר בחלקו הראשון של החודש. עם זאת, מתרחשים שינויים חיוביים. בני מזל סרטן שלומדים לפי אסטרולוגיה חודשית משיגים בקלות את המידע הרצוי, לומדים ללא מאמץ ויש להם סיכויים טובים להצליח. המגמה הכללית, היא חיובית יותר עבור סרטנים בחלקו האחרון של החודש ויכולה להביא הישגים גם מבחינה פיננסית.


אהבה וזוגיות
מפני שמרקורי, שליט בית הזוגיות של מזל סרטן הוא ייסוג, החודש הזה מבחינת האהבה הכל יהיה בעצם בלתי צפוי. בחלקו הראשון של החודש, חילוקי הדעות או הקשיים יהיו קשורים לבית או להורים. המצב נראה שיהיה בסימן של בלבול או אי בהירות. במקרים מסוימים, לפי הורוסקופ חודשי אולי מדובר על הבטחות של תמיכה אשר מגיעה כעת לאחר עיכוב משמעותי. במחצית השנייה של החודש, התקשורת היא זו שיוצרת את הביעות. ככל הנראה מספר נושאים דורשים הבהרה. בחלק השני של החודש אתם צפויים לראות אדם שאותו לא ראיתם במשך זמן רב, או ליצור שוב קשר איתו.

בריאות
מזל סרטן מלא באנרגיה וחיוניות, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. בחלק השני של החודש בני מזל סרטן עשויים לחוש עצבנות וחוסר יכולת להתרכז. תחושה זו מתפוגגת לקרת סוף החודש.

[google1]
[facebook_like_button]

httpvh://www.youtube.com/watch?v=PNjsYNmeM2o