מזל סרטן הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל סרטן הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016מזל סרטן חש שהוא יכול לנשום שוב והאוויר הוא חמוץ מתוק. משהו קורה איתו, משהו שקשה להגדיר, משהו מוסתר במעמקי הנשמה שלו. זה טוב לקחת זמן ולעשות בדק בית עצמי.

 

קריירה וכסף

לפי הורוסקופ חודשי נראה חודש מלא מזל. מזל סרטן עובד עם יעלות והנאה והרווחים רק זורמים. מרגישים את נוכחותם של יופיטר וונוס. יש לכם אנרגיה ועמיתים לעבודה יעריכו זאת, אפילו יהיו הצעות של שיתופי פעולה של מיזמים חדשים וחוזים. בזכות מרקורי, מזל סרטן פועל מצוין, הרעיונות זורמים ואתם מצליחים להספיק הכל לפי לוח הזמנים. עם זאת, יכולים קשיים ומכשולים קטנים יכולים להתרחש לבני מזל סרטן.

אהבה וזוגיות

לאחר תקופה ארוכה, נראה שוונוס עוזב את מזל סרטן. עכשיו זה הזמן האידיאלי להעיף מבט על התמונה בשלמותה כדי לגלות את משמעותה. עם זאת, אתם מרגישים משוחררים, כי ונוס לא חש בנוח עם הנוכחות של כוכבי לכת אחרים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הדברים זורמים טוב בחודש זה בזכות של יופיטר. עכשיו יכולות להופיע קשרים חדשים או אם מזל סרטן נמצא במערכת יחסים יציבה יהיה שיפור בעליל. אך זהירות: לא לבקש יותר מהסביר מהצמד שלכם, כי דרישות גדולות מדי עלולות לגרום לנזק. יש לדבר אם ישנן בעיות כלשהן.

בריאות

לפי אסטרולוגיה חודשית, מנקודת המבט של הבריאות המצב הוא די טוב. הבריאות משפרת, הלחץ פוחת, מצב הרוח מצוין. זה נראה שיש לכם את האנרגיה ואת מצב הרוח בשביל הכיף. הגיע הזמן לצאת לפעילויות פנאי או לעשות כל דבר אשר יגרום לכם הנאה. עכשיו הגיע הזמן להתחיל פעילות גופנית באופן סדיר.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,631
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...