מזל סרטן: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

בתקופה זו מזל סרטן יהיה אנרגטי, מלא רעיונות ומקוריות וישנה אסטרטגיות בכל תחומי חייו. עם כל ההצלחות אתם חייבים לשים לב לא לעשות דברים "בכל מקרה" אלא, להיות עם הרגליים על הקרקע, כדי למנוע מצבים סותרים ובלגן.

קריירה וכסף
כאשר מדובר על עבודה, מזל סרטן לא יחסוך שום מאמץ. מטרותיו, לפי אסטרולוגיה חודשית ברורות והוא מצליח לעמוד על שלו מול אחרים. הסרטנים פעולים באופן רציונאלי, עובדים קשה כך שהם מוכיחים שהם מסוגלים למצאו פתרון לכל בעיה. בהחלט, איכויות שלכם יגרמו לכך שתהיו במרכז תשומת הלב.שום דבר לא יעמוד בדרככם ולפי תחזית אסטרולוגית חודשית תתגברו על כל מכשול בלי שום בעיה. מבחינה כלכלית, אין סיבה לדאוג, להיפך, במהלך החלק הראשון של החודש יהיו לכם רווחים יפים, חלקם בלתי צפויים.

 

אהבה וזוגיות
חיי האהבה של מזל סרטן יגיעו לשיא באוגוסט 2015. הכל יתרחש תחת תשוקה, הכל יהיה לחוץ ונחוץ. ברור שמי שאחראי על המצב הזה הוא מאדים. מדברים על חודש שבו הסרטנים יהיו פתוחים לחוויות חדשות או אהבה חדשה. בהחלט, אתם תפגינו אומץ וביטחון, כמובן, קצת טירוף דברים אשר נדרשים להרפתקאות חדשות, למצבים ויחסים בלתי צפויים.

בריאות
חודש אוגוסט 2015 על פי הורוסקופ חודשי נראה טוב מבחינת המצב הבריאותי. יהיו כמה מכשולים קטנים הנובעים מחוסר השקט או עקשנות. לפעמים אתם כועסים, אין לכם סבלנות ואתם תהיו מתוחים. כמו כן, אתם מתפתים לכל מני דברים, אשר מסכנים את הבריאות או יובילו לפציעות.

[google1]
[facebook_like_button]