מזל סרטן: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


לפי הורוסקופ חודשי עבור מזל סרטן יהיה חודש חיובי עם אווירה טובה מאוד. תהיה לכם את ההזדמנות להתקדם בעבודה. עד אמצע החודש רצוי לא לקחת החלטות חשובות ולאחר מכן אפשר לקחת את ההחלטות הנכונות כאשר שקלתם היטב את המצב. ייתכנו כמה אי הבנות עם המשפחה בגלל מקום המגורים.

קריירה וכסף
כניסתו של מאדים למזל שלכם החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מסמלת תחילתה של תקופה של כמעט שמונה חודשים פעילים מאוד, מלאי יוזמות ושינויים. ייתכן שחלק מהשינויים יהיו לאחר כמה קונפליקטים, אבל, עם זאת, הם עשויים להיות פתחים להתקדמות. מאדים מקנה לכם כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד משהו. הוא מביא את התחרות ויריבויות בתחום הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב. הכי טוב, אם אתם תגדירו באופן ברור ומראש, איזו מטרה אתם רוצים לכבוש ולתכנן הכל עד הפרט האחרון.


אהבה וזוגיות
חיי האהבה והזוגיות שלכם, הם כמו בטנגו: צעד קדימה, שניים אחורה. ייתכן שבחלק הראשון של החודש לא יופיעו בעיות רבות מדי וזאת, על פני השטח. אבל אם אתם מסתכלים יותר טוב תתחלו, איכשהו, לראות פרטים קטנים שמשבשים את הכל. אל תאמצו את ההתנהגות של היען. לפי אסטרולוגיה חודשית פרטים אלה נוטים לייצר תסכולים או סלידה אשר יהיו גלויים יותר בחלק השני של החודש. תקשורת היא המפתח: תקשורת פתוחה, בונה, נדיבה, ללא רמיזות, האשמות או עלבונות.

בריאות
מדובר על חודש עם הרבה סיכון. האופוזיציה מאדים ואוראנוס עלולה להיות מסוכנת, במיוחד שאתם אוהבים ריגושים, "להתפנק", לא שומרים על הגבולות. תשמרו על עצמכם, בגלל שהמחלות שמופיעות עכשיו קשה לטפל בהן ועם השלכות לטווח ארוך.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=9b4nffJn_tE