מזל סרטן: הורוסקופ דצמבר 2014


חודש דצמבר מכין הרבה רגעים של רוגע! לפי הורוסקופ חודשי הכוכבים "בונים" לכם אווירה חיובית, כך זה יהיה כמעט בלתי אפשרי להיות מעורבים במצבים אשר ישפיעו עליכם בצורה לא נעים. במאדים ושבתאי יפעלו לטובתכם, כך שתראו שגשוג בחייכם בדיוק איפה שרציתם יותר.

קריירה וכסף
עזיבתו של שבתאי ממזל עקרב, תהיה ב- 23 דצמבר 2014, ומסמלת הסרת נטל מכתפיו של מזל זה לאחר כמעט שנתיים., הסרטן יחוש הקלה בחיים המקצועיים. עכשיו מתחילה תקופה של לקיחת האחריות, אשר תלמד את העקרבים מה זה וניהול חכם של הכספים. אבל, עד אז, דצמבר 2014 לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הוא חודש מאוד נדיב עם העקרבים שייהנו מרווחים, בונוסים, פרסים או יתרונות אחרים. הממונים הם נדיבים יותר ואם אתם רוצים העלאת שכר, יש לדרוש זאת באופן דיפלומטי.

 אהבה וזוגיות
האירוע החשוב ביותר של החודש מתקיים 23 דצמבר 2014: שבתאי במזל עקרב עובר לאחר שהות של יותר משנתיים. סוף, סוף, אתם תצליחו להירגע, תאוות החיים חוזרת, החשדות הולכים ונעלמים ואנשים אחרים חושבים שאתם נעימים, נוחים ומפתים יותר. הסיכוי שהזוגיות של בני עקרב משתפר שיפור. בחלק הראשון של חודש דצמבר 2014 אתם נוהגים לראות את הדברים בצורה מאוד פרקטית ומערכת היחסים קשורה למצב הפיננסי.

בריאות
לפי אסטרולוגיה חודשית אתם נהנים מבריאות טובה אשר מבטיחה להיות אפילו עוד יותר טובה. שבתאי, אשר פגע באנרגיה ובבריאותכם בשנתיים האחרונות עוזב את מזל עקרב. ובכל זאת, בדצמבר 2014 אתם יכולים למצוא פתרון של בעיה רפואית שלכם או של מישהו מבני המשפחה. זו תקופה טובה לבדיקות מעמיקות.

[google1]
[facebook_like_button]