מזל סרטן: הורוסקופ אפריל 2015


רבים  מבני מזל סרטן יתמלאו התלהבות, במובן הפשוט, בעיקר בתחום הקריירה. שימו לב, לא להגזים עם העומס בעבודה, אחרת בקושי הוא ימצא זמן להירגע. בשל חוסר הביטחון עצמי עד עכשיו היססתם להתחיל פרויקטים חדשים. אסטרולוגיה חודשית מחריזה
על תקופה נהדרת לעשות זאת.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, בתחילת החודש מאדים, שהוא כוכב הפעולה, יכנס לבית הקריירה שלכם ויעניק לקריירה רוח של יזמות, תחרותיות, של רצון להוכיח את עצמכם. מזל סרטן צריך לעשות את הכל בעצמו ורק בכוחותיו. אבל, כדי להיות מסוגל לתת את כולו, הסרטן חייב להיות אובייקטיבי, מדויק, להתמקד במטרות ולהיות מושמע בפעולות שהוא עושה. האנרגיה של בני מזל זה היא יוצאת דופן, אך אם הם יאבדו שליטה זה יכול להביא להרבה לסכסוכים עם הממונים, שערוריות וכישלון. הסרטן יכול בקלות לאמץ אסטרטגיה טובה ולקחת סיכונים ולהצליח.

אהבה וזוגיות
לגבי מערכות יחסים זה לא נראה שיהיו שינוים משמעותיים החודש. ייתכן שיהיה שיפור מסוים, עקב העובדה שוונוס ששולט על בית האהבה והזוגיות, חוזר למסלול ישר, דבר אשר מביא רגיעה באופן כללי. לפי הורוסקופ חודשי יכול להיות שיפור ביחסים אם אתם עובדים יחד עם בני הזוג או אם יש האינטרסים משתפים. במקרה זה, את ההישגים שתשיגו הם אלה אשר מרגיעים את מערכת היחסים. יש להפגין סבלנות והבנה כי התקופה אינה ורודה, אבל ניתן לעבור אותה עם הומור וחוכמה.

בריאות
מבחינה בריאותית מזל סרטן מרגיש סוג של אי נוחות, אבל אין סיבה לדאגה. לא יהיו בעיות רציניות קשורות לבריאותכם, אבל אתם לא יכולים לקחת סיכון. אתם צריכים לשים לב לא להגזים, לעשות פעילות גופנית, לדאוג למנוחה, לאמץ תזונה בריאה, מאוזנת ומגוונת. אם יש לכם מחלות מסוימות, אל תהססו ללכת לרופא, לבצע בדיקות רפואיות ולעקוב אחרי הטיפולים שנקבעו.

[google1]
[facebook_like_button]