מזל מאזניים: הורוסקופ פברואר 2015


החודש יהיו עבור מזל מאזניים הזדמנויות רבות במישור המקצועי. למרות זאת, תנסו לא ללכת מעבר ליכולותיכם, מפני שלעיתים המאמצים שתצטרכו לעשות יובילו ליותר כאבי ראש מאשר לתועלת. תנשו למצאו פתרונות לבעיות, לנהל באופן נבון את הבזבוזים לקבל האחריות על מעשיכם ולפעול רק בתוך גבולות הידע שיש לכם.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, בתחילת החודש מאדים, שהוא כוכב הפעולה, יכנס לבית הקריירה של מאזניים. המעבר הארוך של מאדים יעניק לקריירה של מאזניים רוח של יזמות, תחרותיות, הרצון להוכיח את עצמו, את הצריך לעשות את הכל בעצמו ורק בכוחותיו. אבל, כדי להיות מסוגל לתת את כולו, מזל מאזניים חייב להיות אובייקטיבי, מדויק, חייב להתמקד במטרות ומושמע פעולה. האנרגיה של בני מזל זה היא יוצאת דופן אך אם הם יאבדו שליטה על זה יכול להביא להרבה צרות כמו סכסוכים עם הממונים, שערוריות וכישלון.

אהבה וזוגיות
מזל מאזניים צועד לתוך תקופה קשה מבחינת מערכת היחסים. לפי אסטרולוגיה חודשית מרקורי מתנדנד בין שני בתים, כאילו לא מסוגל להחליט לאן לפנות. המצב הנובע מזה הוא חוסר יציבות מוחלט. מערכת היחסים יכולה לעבור תקופה לא פשוטה: בני הזוג עלולים להתרחק זה מזאת או בעצמם יחוו בעיות בבריאות או בקריירה. לא נשללים גם האכזבות או מערכת יחסים סודית. הדבר הטוב הוא שמעבר לכל זה, יש גם הרבה הצעות והמון בילוים. הקשרים של המאזניים המבוססים על הידידות ועל השותפות הם המוצלחים ביותר כעת.

בריאות
עם מרקורי, אשר נמצא בנסיגה, ועם שבתאי בבית הבריאות של הבתולה, אסטרולוגיה חודשית ממליצה שהחודש אתם חייבים להיות זהירים, כי הבעיות עלולות להתרחש בכל עת. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות רשלניים או להגזים, לא שווה להסתכן. להפך, זה הזמן להתחזק על ידי פעילות גופנית.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX