מזל מאזניים: הורוסקופ נובמבר 2014


בדרך כלל, אם מישהו מבקש מבני מזל מאזניים לנתח בעיה, הם עושים זאת ללא שום היסוס, כי הם אוהבים להתבונן בפרטים הקטנים ביותר. אבל החודש, לפי הורוסקופ חודשי אתם תיתקלו בכמה קשיים לעשות זאת, אז עדיף להשאיר לאחרים למצוא את הפתרונות שהם מחפשים. אתם לא במיטבכם ועליכם להתנתק קצת מהסובבים אתכם.

 

קריירה וכסף
החודש אתם תזכו להצלחה רבה בפעילויות קשורות לתקשורת או לניהול משא ומתן. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית זה נראה שבמהלך עבודתו מזל מאזניים יצליח להשיג רווחים גבוהים. הוא ייהנה מערכה של הבוסים, אפילו יכול לטפס בסולם הקריירה למעלה יותר. אולם, לא לפעול בפזיזות ולנתח את הדברים לפני שאתם מקבלים החלטות. עברתם לאחרונה תקופה לא רגועה במיוחד והדברים עדיין לא מספיק ברורים כדי לראות לעומק. אז, אל תשכחו שעבודה עצמאית תהיה עכשיו מועדפת על עבודת צוות.

 

אהבה וזוגיות
במישור הסנטימנטאלי החודש הזה יהיה מאוד מעניין עבור מאזניים. אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מלא בהפתעות, שבו לא תוכלו לדבר על מונוטוניות. אתם לא תהיו מרוצים מהשגרה, אלא תרצו להרגיש פרפרים בבתן. כתוצאה מכך תיזמו חופשה מיוחדת או פעילויות אחרות, זה יגרום להדליק מחדש את להבת האהבה. בהחלט חודש מיוחד, עם דגש על אהבה, תרבות, התפתחות רוחנית. אתם תעשו הכל להרגיש שחיים ממש. בני מזל מאזניים שהם לבד יזרחו, ויימשכו כמו מגנט, אז זה אפשרי לפגוש את האדם שאתם חולמים עליו כל כך הרבה זמן.

 

בריאות
מבחינת הבריאות, הנוכחות של מאדים, עדיין גורמת במידה מסוימת למחלות ולסבל. הגוף שלכם בגלל מתחים, נחלש. יש לנסות לנוח יותר, אימצו אורח חיים כמה שיותר בריא. הירקות והפירות לא צריכים להיות חסרים בתזונה שלכם. העצה שלנו היא להגיע לרופא בכל פעם שאתם מרגישים שמשהו לא הולך טוב ולהקשיב להמלצותיו.

[google1]
[facebook_like_button]