מזל מאזניים: הורוסקופ מרץ 2015


הביטחון העצמי של מזל מאזניים יהיה בירידה החודש וזה יגרום לו לחשוב מחשבות לא כל כך טובות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית כדי לשפר את ההרגשה אתם תתפתו להוציא סכומים גדולים של כסף. רק שתדעו שזה לא יעזור וגם לא יעצור את ההמולה של המחשבות והפתרון האמיתי הוא להתמודד עם הדברים אשר שגורם לכם להיות פחות בטוחים ביכולותיכם.

קריירה וכסף
בעבודה תהיה תקופה די פעילה עבור מזל מאזניים. הוא יצטרך לקבוע מטרות ברורות ויעדים ולקבוע סדרי עדיפויות ברורים גם כן. זאת תקופה שבה תוכלו לבדוק ולנתח כמה עובדות כדי להבין מה היה טוב ומה לא היה בסדר בזמן האחרון. כמו כן, אתם להתעקש להבין כיצד להמשיך הלאה, בעוקבות הנסיגה של מרקורי. מבחינה פיננסית, על פי הורוסקופ חודשי המצב נראה טוב. אתם מתגברים על מחסומים, סיבוכים ועיכובים, ומצליחים לחזור לשגרה. בחלק האחרון של החודש אולי תקבלו הטבות  או רווחים כספיים נוספים.

אהבה וזוגיות
זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי שיהיו כמה מחלוקת קטנות. בני מזל זה מודאגים לגבי נושאים די פרגמאטיים דברים כגון: כסף, רכישות וכו'. מזל מאזניים שותף לאחריות ועבודות הבית, תומכים אחד בשני ועוזרים אחד לשני. במקרה של מערכות יחסים קבועות, התשוקה המינית מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכות יחסים חדשות יש תשוקה ורגשות מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות עשויות להיות מופרזות והבעיות יכולות להיות חריפה או בתדירות גבוהה יותר.

בריאות
זה נראה, לפי אסטרולוגיה חודשית שאתם נהנים מתקופה ללא בעיות בריאות. יכולים להיות רק בעיות קטנות, חרדות או אי נוחות. מהסיבה הזו, מומלץ להירגע, לנוח, לעשות הפעילויות שנעים לכם לעשות ומרגיעות. אתם נוטים לנתח כל המצבים כל הזמן, לעמוק וזה לא עושה לכם טוב. אם אתם חשים אי שקט בגלל כל מני סיבות, מומלץ לדבר על זה עם אלה שקרובים אליכם.

[google1]
[facebook_like_button]