מזל מאזניים: הורוסקופ חודש מאי 2015


במחצית השנייה של החודש, מזל מאזניים ירגיש צורך לצאת מהבועה שלו ולנסות חוויות חדשות. החיים ייראו פחות מסובכים והוא יהיה יותר אופטימי. אתם גם תרצו לבלות יותר זמן עם האנשים שהכי יקרים לכם. ודאו שאתם מקבלים מהם מספיק חיבה, כי אתם לזה יותר מכל דבר אחר.

קריירה וכסף
בחודש מאי מזל מאזניים יגיע יותר בקלות להצלחה. באפשרותכם להשיג תוצאות יפות מאוד בלי יותר מדי מאמץ. ונוס מביא עמו את הזדמנויות רבות וגם עזרה בתחום הקריירה מצד אנשים משפיניים. הדגש, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה על עבודת צוות או עבודה מרחוק עם אנשים חדשים. מבחינה כלכלית, הדברים הם די טובים ואתם נהנים מרווחים ממקורות נוספים מאלה הרגילים, כמו השקעות למשל.

אהבה וזוגיות
חודש מאי יהיה חודש מלא רומנטיקה וחיבה והנוכחות של ונוס מדגישה את החשיבות של מערכות היחסים של מזל מאזניים. החודש ישנה אפשרות לשלב את הרגש עם הקריירה. לפי הורוסקופ חודשי המצבים הם שונים: בין אם מדברים על לקדם את הקריירה בעזרת מישהו שאיתו יש לכם מערכת יחסים, בין אם מדברים על מערכת יחסים עם מישהו בעל מעמד גבוה. גם מאדים מביא יותר רגש.

בריאות
בחודש מאי המתח יהיה ברמה הגבוה ביותר, בין אם אנחנו מדברים על עומס, בין אם אנחנו מדברים על מצבים שדורשים הרבה ריכוז ומאמץ אשר יכולים להוביל לקושי להתרכז ותשישות. פיזית, אתם מרגישים די חלשים וזה אומר שיש לפעול בצורה מאוזנת. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לאכול מאכלים בריאים יותר, להקדיש מספיק זמן גם למנוחה. אתם מסוגלים ליותר, אבל אל תעשו דברים בכוח, כי יכולות להופיע בעיות בריאות ישנות.

[google1]
[facebook_like_button]