מזל מאזניים: הורוסקופ חודש יוני 2015

מזל מאזניים יחוש עייפות במהלך כל החודש, כך שעדיף לעכב דברים אשר דורשים הרבה אנרגיה, במיוחד במחצית השנייה של החודש. חוסר היכולת לתפקד כמו שהוא רגיל יכול להביא לעצבנות וקונפליקטים. שימו לב גם שמילים אשר אתם זורקים לאוויר יכולים לגרום לנזק.

קריירה וכסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס חוזר למסלולו הרגיל וזה יביא להקלה מסוימת בתחום הקריירה. יהיו פחות מתחים בעבודה בין אם מדובר על מתחים עם הבוסים או בין מדובר על מתחים עם עמיתים לעבודה. גם במישור הכלכלי תהיה הקלה בצורה של סכום כסף שתקבלו על עבודה שביצעתם  או החזר סכום כסף. אם מזל מאזניים יהי מספיק חכם הוא יעבוד בצוות והרווחים יהיו יותר משמעותיים. למרות חוסר האנרגיה יש לנצל את התקופה הזו כדי לחזק את מעמדכם כי מאדים יתחיל בנסיגה והדברים עשויים לא להסתדר בדיוק כפי שתכננתם.

אהבה וזוגיות
במערכת היחסים זה לא נראה שיהיו שינוים חשובים החודש, אבל יהיה שיפור עקב העובדה שוונוס מסים את הנסיגה. חזרה למסלול הישיר של וונוס מביאה לרגיעה באופן כללי. לפי הורוסקופ חודשי השיפור ביחסים יהיה יותר בולט אם יש לכם תחומי עניין משתפים עם בני הזוג. במקרה כזה דברים שתעשו ביחד ירגיעו את מערכת היחסים, אך אל תצפו לניסים. תפגינו סבלנות והבנה כי התקופה לא פשוטה, אבל ניתן לעבור אותה עם קצת הומור וחוכמה. אם יש לכם אהבה חדשה תהיו זהירים כי זה יכול להשפיע על הקריירה.

בריאות
בריאות זה לא משחק ורצוי לעמוד על המשמר כי מרקורי ומאדים מתחילים לסגת ביחד. לפי אסטרולוגיה חודשית זאת תיהיה תקופה די לא כל כך יציבה והגוף שלכם עייף. לכן, יש להימנע מקיצוניות ופעילות גופנית יכולה להוריד את המתחים. רצוי גם להקדיש מספיק זמן למנוחה, להשתמש בשיטות הרפיה ורגיעה וככול האפשר ולמנוע ממתח.

[google1]
[facebook_like_button]