מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

החודש בני מזל מאזניים סקרנים לראות עד כמה אתם יכולים להתחמק מחובות מכל סוג שהוא. אי אפשר לומר שלא תחיו כמה רגעים ייחודיים, אבל תחשבו את המחיר שאתם תיאלצו לשלם בהמשך על זה. ראו אם אתם מוכנים לסכן כל כך הרבה.

קריירה וכסף
לפי הורוסקופ חודשי יש הרבה עבודה במהלך החודש הזה, אבל זה בסדר, כי יש לכם הרבה אנרגיה ואתם אוהבים להיות במרכז העניינים, אז לעבודה! מלבד דברים אקטואליים ומעורבות ביוזמות חדשות, יהיו גם פעילויות מסוימות שהיו על סדר היום בעבר.
ייתכן שכמה מהפרויקטים ימשיכו זמן רב יותר או יהיה צורך בתיקונים. במחצית הראשונה של החודש, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יכולים להיות בעיות שונות הקשורות לתקשורת, מסמכים, מכתבים או חוסר תשומת לב. זה גם אפשרי בגלל שאתם לא מצליחים להתרכז קצת יותר. מבחינה פיננסית, אתם מסתדרים לא רע ויהיו רווחים במיוחד בחלק האחרון של החודש.


אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על, אולי, החודש הטוב ביותר מן החלק הראשון של שנת 2014 מבחינת האהבה והזוגיות. השמש ומרקורי נמצאים בבית האהבה של מזל מאזניים. ממיקום, שני כוכבי הלכת האלה, מעניקים לכם נטיות לרומאנטיות ומנסים לאזן את האנרגיות האימפולסיביות של מאדים שנמצא במזל מאזניים והדחפים הסוערים של אוראנוס. ולכן רבים מכם שבעי רצון בחיים הסנטימנטאליים.
עבור מזל מאזניים החודש יהיו הזדמנויות שתורמות למציאת אהבה חדשה. לפי הורוסקופ חודשי מופיעים הצהרות או הצעות שרק ישפרו את הרגשתכם הטובה. גם הפעם התקשורת ממלא תפקיד חיוני בחיי האהבה. אתם נוטים לנתח היבטים מסוימים של החיים האינטימיים באופן מפורט.

בריאות
השבועיים הראשונים של פברואר 2014 עדינים: לפי הורוסקופ מרקורי מתחיל בנסיגה סביב לנפטון, בבית המחלות של מזל מאזניים. דבר זה עלול לגרום לזיהומים בדרכי הנשימה, הרעלת, לקויי ריכוז וזיכרון או של תשומת לב.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=LuJj4tgqGBU