מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

היחס החיובי של מזל מאזניים לגבי עתידו נראה בירידה החודש הזה .על פי הורוסקופ חודשי אתם מרגישים עייפים, לא רוצים להתאמץ כמו פעם ולא מאמינים שמשאלותיכם יהפכו למציאות. לייאוש הזה יש תוצאה והיא חוסר ביטחון עצמי. תנסו להבין מה גורם לכם להרגיש כך.

קריירה וכסף
בית הקריירה של מזל מאזניים ימשיך להישאר תחת השפעתם של מאדים ושבתאי. מכיוון שכך, אתם חדורי אמביציה, תקבעו סדרי העדיפויות ברורים ותעשו הכל כדי להשיג כל מטרה לטווח קצר ובינוני. כתוצאה מהמקצועיות שאתם מוכיחים על פי תחזית אסטרולוגית חודשית הקידום יהיה רק עניין של זמן. באותה מידה ייתכן שתקבלו הצעות למקום עבודה חדש. למרבה הצער, החודש הזה לא יהיה חיובי לגיוס אשראי או רווחים קלים. אתם תרוויחו כסף, אבל תצטרכו לעבוד בשבילו.

אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית חוזה על חודש שהוא לא רגיל, הודות נוכחותו של כוכב הלכת ונוס. מזל מאזניים מחפש עומק ברגשות, מנתח כל דבר אשר קשור לאהבה ואם זה לא מספיק מזלזלים בדברים שהם נחשבים כטאבו. בסוף החודש ונוס יעזוב את הבית התשיעי שלכם ובכך, תהיה עדיפות ליחסים ואהבה מרחוק, עם הדגש על תקשורת ורוחניות. לא מן הנמנע שאתם תמצאו פרטנר שהוא ראוי לדרישות שלכם.

בריאות
הניגוד שנוצר בין מאדים לאוראנוס ביחס לציר הבריאות של מאזניים, יכול לעורר אי הנוחות פתאומית. מומלץ לשמור על עצמכם, כי אפילו חפצים פשוטים יכולים להיות מסוכנים בתקופה זו. לא יזיק לעשות בדיקות מקיפות יותר. מבחינת בריאותית התקופה הטובה ביותר היא לאחר אמצע החודש.

[google1]
[facebook_like_button]