מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי, ספטמבר 2014


הדבר הכי חשוב החודש עבור מזל מאוזניים הוא להרגיש מבחינה כלכלית בטוח. אם יש לו כסף הוא מרגיש נהדר, אבל אחרת הוא יהיה עצוב, וכל דבר יכול לעצבן אותו. בכל מקרה לפי הורוסקופ חודשי תהיה לגדי את האנרגיה שהוא צריך כדי להשלים את כל המתלות עד הסוף. מרקורי יהיה בנסיגה וזה ייתן לכם את התחושה שכל היקום נגדכם. למרבה הצער, לא יהיה יום שלא תופיע כבעיה. אתם צריכים להוכיח רוגע וסבלנות, כי אחרת זה רק יחמיר את המצב.

 

קריירה וכסף
החודש הזה אינו מביא משהו חדש שייתן לכם מוטיבציה. בעבודה מזל מאזניים יעסוק רק בשגרה. רק לקרת סוף החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ניתן יהיה לפעול כפי שאתם רוצים, דבר אשר מביא סיכויי הצלחה. עד אז, הדברים לא באמת מסתדרים, השפעת הכוכבים גורמת ליעילות נמוכה. כאילו אתם עובדים מתוך מחויבות וזה בגלל שאתם לא עוסקים במה שאתם אוהבים. גם למרקורי יש חלק בעוניין הזה. מבחינה כספית הדברים מסתדרים מספיק טוב ולקראת סוף החודש תבחינו בשיפור משמעותי.


אהבה וזוגיות
החודש, לפי אסטרולוגיה חודשית עלולות להתרחש אירועים חריגים, לא נעימים, ואחראים על כך הם מאדים ושבתאי בתנועה של נסיגה. כדי להתגבר על הדברים האלה בהצלחה אתם צריכים לשמור על אופטימיות, על מורל גבוה מאוד ומערכת יחסים יציבה. בדרך זו אתם תעברו בשלום את התקופה הסוערת הזאת. ההרמוניה האישית יכולה להיות מושפעת על ידי אירועים שונים בעבודה ובעיות רפואיות, אבל בסוף תעברו בשלום מעל הכל.   

בריאות
לפי הורוסקופ יהיה חודש מלא אירועים ואתם מקרינים אנרגיה. עם זאת, לא להגזים ולשים לב למצב הבריאותי האישי. זה אומר, שיש לאמץ תכנית עבודה יעיל ומאוזן ולהקדיש הזמן לפעילות פיזית ומנוחה. יש להימנע, ככל הניתן מתנאים כגון קור, לחות, רעש, מתח וכו'. יש לשים לב רבה לתזונה. אז, כדאי להיות מפוכחים ולפועל באופן רציונאלי לטובתכם.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=f8XDRHL19k0