מזל מאזניים הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל מאזניים הורוסקופ חודשי נובמבר 2016מזל מאזניים עם האגו ומצב הרוח שלו, יכול להגיע החודש לקונפליקטים. לפי הורוסקופ חודשי מזל מאזניים יכול להרוויח מן ההשקעות שנעשו בעבר. מזל מאזניים יכול לקבל התמיכה של אנשים בעמדה חזקה ועם השפעה בחודש זה. בעיות יכולות לצוץ ביחסים עם חברים אחרי אמצע החודש.

קריירה וכסף

כניסתו של מאדים למזל שלכם החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מסמלת תחילתה של תקופה של כמעט שמונה חודשים פעילים מאוד, מלאי יוזמות ושינויים. ייתכן שחלק מהשינויים יהיו לאחר כמה קונפליקטים, אבל, עם זאת, הם עשויים להיות פתחים להתקדמות. מאדים מקנה לכם כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד משהו. הוא מביא את התחרות ויריבויות בתחום הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב.

אהבה וזוגיות

לפי אסטרולוגיה חודשית מזל מאזניים, כוכב וונוס נמצא בזווית לא חיובית עבור חיי האהבה של מזל זה והוא נוטה להדגיש את העצב בחיים הרגשיים: אכזבות, בגידות, פרידות, בדידות, אהבה בלתי אפשרית. בתקופה של שבועיים האווירה היא די שלילית, אך השמש עשויה להסוות זאת על ידי האופטימיות, של פעילות חברתית ושל ידידות. תנצלו את כל זה עד כמה שאפשר, תינינו ממנעמי החיים בשניים כדי לחזק את מערכת היחסים שלכם!

בריאות

החזרה של ונוס מנסיגה מביא אופטימיות ומצב רוח טוב עבורכם, אבל לא מבטיחה שמירה על הבריאות. למרבה הצער, החודש מרקורי נמצא בנסיגה בבית המחלות שלכם. היזהרו מזיהומים, פציעות והרעלת מזון.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,407
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...