מזל מאזניים הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

בחלקו הראשון והאחרון של החודש, לפי הורוסקופ חודשי יש עבור מזל מאזניים הזדמנות לגלות או ליישם מיומנויות שיאפשרו לו הכנסות נוספות. גישה אקסצנטרית, לא מקובלת לא יעשה לו כבוד, לא מבחינה חברתית ולא מבחינה מקצועית.

קריירה וכסף
החודש לפי אסטרולוגיה חודשית עדיף שהמאזניים יחזרו באופן איטי לשגרה וזה לא הזמן ליוזמות חדשות. רק בחלק האחרון של החודש מזל מאזניים יכול לעשות כל מה שהוא אוהב בתחום הקריירה כי יש סיכוי להצלחה. עד אז, הדברים לא הולכים בצורה חלקה. השמש, יושבת במקום לא כל כך טוב, דבר אשר גורם לירידה ברמת יעילות. יתרה על כן, מרקורי מתחיל בנסיגה ויגרום לבעיות הקשורות בתקשורת, מעשים, מסמכים, וכו'. מצד שני, הנסיגה של מרקורי יתרום לכך שהמאזניים יעשו סדר בין המסמכים וחשבונות וכך ישלים את המהלכים שהתחיל קודם לכן. מבינה פיננסית החודש מזל מאזניים יחוש שיפור מסוים.

אהבה וזוגיות
לגבי מערכות יחסים מבוססות, לא נראה שיהיו שינוים משמעותיים החודש. ייתכן שיהיה שיפור מסוים, עקב העובדה שוונוס ששולט על בית האהבה והזוגיות של מזל מאזניים, חוזר למסלול ישר מה שמביא רגיעה באופן כללי. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יכול להיות שיפור ביחסים אם אתם עובדים יחד עם בני הזוג או אם יש האינטרסים משתפים. במקרה זה, את ההישגים שתשיגו הם אלה אשר מרגיעים את מערכת היחסים. בכל מקרה, לא לצפות לניסים! להפגין סבלנות והבנה כי התקופה אינה ורודה, אבל ניתן לעבור אותה עם הומור וחוכמה. אם יש לכם קשר אהבה חדש או אהבה מלאת תשוקה, להיות זהירים כי זה יכול להשפיע על הקריירה.

בריאות
עם מרקורי אשר נמצא בנסיגה, ועם שבתאי בבית הבריאות, החודש אתם חייבים להיות זהירים, כי הבעיות עלולות להתרחש בכל עת. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות רשלניים או להגזים, לא שווה להסתכן. להפך, זה הזמן להתחזק על ידי פעילות גופנית.

[google1]
[facebook_like_button]