מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

מזל מאזניים יעזוב ידידות לא טובה, ממקום עבודה או יסיים יחסים בגלל עניינים של אמון. סביר גם להניח את היסודות של רשת חברתית, למרות מכשולים רבים. החיים הסנטימנטאליים והקריירה הם כשורה, למרות שמופיעים הרגעים שהכל מטורף. בסופו של דבר, מזל מאזניים יתגבר על כל המכשולים וישיג את הביטחון שהם איבדו. בסופו של דבר, הכספים והחיים הפרטיים ייתיעצבו.

קריירה וכסף
הסיכויים לקידום והתבלטות בתחום המקצועי הם, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל מאזניים, הכי טובים . יופיטר, המועיל, דאג  שבני מזל מאזניים יהיו תמיד מעל כולם. זאת, במיוחד, אם הם מעורבים בפרויקטים גדולים ונועזים, דבר שיופיטר באמת אוהב. בנוסף, השמש נמצאת במזל מאזניים בשבועיים הראשונים של החודש, ומדגישה את האישיות של מזל מאזניים. מהשמש תקבלו עזרה גם בבחינות, פגישות וראיונות ובמשא ומתן. היא תעניק לכם את היכולת להיות יותר דיפלומטים וקסם שישפר את כוח השכנוע. העובד זורמת טוב: יש לכם יכולת לעבוד, והמאמצים יתקבלו בברכה. אבל הסקטור הפיננסי הוא רגיש. בני מזל מאזניים חושבים סביב לשעון בחיפוש אחר פתרונות כדי להגדיל הכנסות, ואפילו ימצאו אותם. מצד שני הורוסקופ חודשי מזל מאזניים מדבר על כל מיני בבלבולים: עיכובים, אובדן, הבטחות שלא מתקיימות, אי הנוחות קשורה למוצרים שנרכשו, ערבויות או מסמכי מס, וכו’.

אהבה וזוגיות
באופן כללי המחצית הראשונה של החודש דומה, עם החודש הקודם: ביטוי אהבה הם לוהטים והרגשות חזקים ותוססים. הזוגות שבתוך המשפחה הם במצב רוח טוב, מלאי תאוות חיים וכיף. רבים יוצאים ומבלים וזה עושה רק טוב למערכת היחסים וגם לאלה שאין להם מערכת יחסים כי כך הם יכולים להכיר אנשים חדשים. מאדים, שליט מזל מאזניים, נסוג לאזור חשוך, שבו הוא יכול לפגוש את הבדידות, את האשליה, חוסר פעילות או, במקרה הטוב, דיסקרטיות. אסטרולוגיה חודשית מזל מאזניים מדברת על דיסקרטיות, כי המיקום של מאדים לא מונע יחסים רומנטיים סודיים. אחרת, החודש הוא טוב לשיחות או התכתבות בין בני הזוג. התקשורת זורמת בצורה חלקה, בנעימות, הם מרגישים צורך לחלוק רעיונות, חוויות או העדפות. אם יש משהו שהולך להיות יותר מסובך או פחות מספק, זה הסקס.

בריאות
השבועיים הראשונים של החודש, מבטיח מצב פיזי טוב. אחרי זה, על פי הורוסקופ חודשי מזל מאזניים תהיה ירידה באנרגיה, הכוח הריכוז לוקה בחסר ומחלות יכולות להופיע. קיים סיכון של זיהומים.

[google1]
[facebook_like_button]