מזל מאזניים הורוסקופ חודשי מרץ 2017

Post icon

אם משהו ימשוך את תשומת לבכם,  אתם תנסו לרדת לכל הפרטים ולגלות כמה שיותר. בסך הכל זה משהו טבעי בשבילכם ואתם תגיעו ללב העניין ובדרך זו ניתן יהיה, סוף, סוף, להמשיך הלאה. כל זה יגרום לכם להרגיש משוחררים.




קריירה וכסף

המאמצים לפי אסטרולוגיה חודשית מופנים החודש כלפי פעולות מגוונות. השמש, נוגה, ומרקורי בחלקו הראשון של החודש, פשוט יידחפו אתכם להשתתף בפגישות ובאירועים שונים שבהן תוכלו לפגוש אנשים עם אינטרסים זהים שלכם. החברים גם יכולים לתרום בתחום הקריירה. בתחום הפיננסי אתם תהיו תחת לחץ מסוים.

אהבה ומשפחה

האהבה וחיי משפחה יהיו מאוד חשובים עבורכם החודש הזה. המעבר של השמש לבית הזוגיות על פי אסטרולוגיה חודשית גדל את הצורך בלהיות יחד עם מישהו, לתת ולקבל אהבה, תקשורת, לשפר את חיי הזוגיות. אתם תהיו הרבה יותר קשובים לבני הזוג ותעריכו אותם יותר.




המצב הבריאותי

לפי אסטרולוגיה חודשית אתם מרגישים פשוט מעולה. יש לכם הרבה אנרגיה, מקרינים חיוניות ומצב רוח טוב, במיוחד בחצי הראשון של החודש. עם זאת, לא להגזים, כדי שהדברים הדברים לא יצאו מכלל שליטה. רצוי להיות פיכחים, אימצו דיאטה בריאה, מאוזנת, במיוחד אל תגזימו עם ממתקים, דברים שומניים בעלי ערך קלוריים גבוה.



מספר הצפיות בעמוד זה: 3,111
דירוג הגולשים: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Loading…

.