מזל מאזניים הורוסקופ חודשי מרץ 2016

מזל מאזניים לוכד סביבו את בני המשפחה ואת החברים. העובדה שהם תמיד מסכימים איתו, מסייע לעקרב להפחית כמה פחדים או ייסורי מצפון ומרגיש איזון נפשי מסוימים. אכן, לעת עתה, לפי הורוסקופ חודשי הנוכחות שלהם היא מועילה, אבל בני מזל מאזניים צריכים ללמוד לקבל ביקורת. בהחלט, זה יכול לעזור יותר מאשר להיות מוערך ללא סיבה עקבית.

 

 

 

קריירה וכסף
החודש מזל מאזניים חייב לקבוע יעדים וסדרי עדיפויות של הדברים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי, השליט של בית הקריירה, מראה שהיגיעה הזמן של סיכום או ניתוח אשר יכול להצביע על מה שהיה נכון או מה שלא היה נכון בזמן האחרון, איפה חייב להתעקש ואיפה להמשיך הלאה. בחלק השני של החודש מזל זה יחדש משא ומתן, מחקר או הכנה של עבודות. רוב הבשורות הטובות, על פי אסטרולוגיה חודשית באות מהכיוון של הכסף. אתם עוברים מכשול מסוים, עיכוב או סוג אחר של סיבוך וחוזרים בהדרגה למצב הרגיל.לפי הורוסקופ יש סיכוי טוב של רווח נוסף או הטבה פיננסית אחרת, בחלק האחרון של החודש.

אהבה וזוגיות
המעבר של שליט בית הזוגיות של מזל מאזניים בבית מזל מאזניים גורם לכך שמערכות היחסים יהיו החודש יתפשו את המקום הראשון בסדר העדיפויות שלו. למאזניים יש כוח משיכה ולכולם יש רצון להיות איתו או סביבו. לפיכך, צפויים חיים סנטימנטאליים עשירים, שמהם לא יחסרו רגעים משמחים. ונוס כוכב האהבה, נשאר באזור עם השפעה די מוגבלת, אבל הוא ינקוט בצעדים כדי להגיע אל האור. עד אז, עדיין יהיו תסכולים מסוימים, או לפחות במצב של חוסר סיפוק. בין ההנאות של המאזניים והכספים שלו נראה שיש קשר בחלק הראשון של החודש אבל זה יהיה לא נבון לערבב בין כסף ואהבה.


בריאות
לפי הורוסקופ אינה התקופה הטובה ביותר עבור הבריאות של המאזניים, לפחות לא עד אמצע החודש. הגוף נחלש ופגיע בפני מחלות מדבקות וגם כוח הרצון חלש מול פיתויים. מומלץ לנוח טוב, לקחת תוספי מזון עם ויטמינים ומינרלים, בקיצור לנהל חיים יותר מסודרים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,289
Rate this post