מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

מזל מאזניים ירגיש כאילו החיים לקחו הפסקה, במקרה שלו, או במקרה גרוע יותר, מרגיש שהחיים הולכים בכיוון ההפוך. לפי הורוסקופ חודשי יהיה עליו לחזור על משימות מסוימות, דבר אשר יתרוקנו אותו מאנרגיה. נסו לקחת את הדברים כפי שהם, על מנת לראות את התמונה הגדולה שהיא לא רעה.

קריירה וכסף
תנועת הנסיגה של מאדים במזל מאזניים, יכולה להביא לשינויים בקצב העבודה ואפילו עשויה להשפיע על החיים המקצועיים. משהו משתנה, הדברים אינם אותו הדבר. מזל מאזניים ירגיש מצבי רוח סותרים, חוסר חשק, ירידה במוטיבציה או פתאום אמביציה ונטיות אגרסיביות. אתם חייבים תשומת לב רבה כדי לתעל את האנרגיה, על איך לשחרר את האומץ בפעילויות , איך להעריך את הסיכונים בפעולות שלהם במקום העבודה. מומלץ, על פי אסטרולוגיה חודשית לא להתחיל פרויקטים חדשים, לעסוק במתן פתרון לבעיות מסוימות, ולארגן מחדש את העבודה. מבחינה כלכלית, הדברים הם די טובים, אבל יש להיזהר בניהול הכסף.


אהבה וזוגיות
חודש מרץ 2014 היא תקופה משמעותית בקשר למערכות היחסים, מפני שמאדים ממשיך לשבת בבית היחסים של מזל מאזניים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, עכשיו מתחילה נסיגה של מאדים, אשר עשויה להביא כמה שינויים, מתחים, ריחוק, אירועים בלתי צפויים, חסימות, וכו’. אם אתם בתחילת מערכת יחסים, יכולות להיות אי הבנה ואי נוחות. על מזל מאזניים להימנע מלקבל החלטות חשובות הקשורות לחיי הזוגיות. לעת עתה, זה יהיה טוב ליהנות מהקיים ולא לתת לתקריות להשתלת על החיים. כל הדברים האלה נגרמים על ידי התנועה הלא טבעית של מאדים, שתמשיך עד 20 במאי 2014.

בריאות
שוב התנועה של מאדים מפשיעה גם על בריאותכם. לכן, אתם תרגישו תנודות של האנרגיה בזמן הפעילות, אשר יכולות להיות גורם סיכון ויצרו בעיות בריאותיות. המלצת הורוסקופ להיות זהירים ולנקוט בצעדים מתאימים. התרחקו מסכנות, אימצו אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת, מגוונת, לקחת ויטמינים או תוספי תזונה, להימנע הקיצוניות מכל סוג שהוא, לקחת זמן למנוחה. בדרך הזו אתם תישארו עם הראש מעל המים.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=yJvLVHJQuVc