מזל מאזניים הורוסקופ חודשי מאי 2016

לפי אסטרולוגיה חודשית, זה נראה שהעבר יחזור לתת לכם מכה ואתם רוצים לברוח מדרכו, אך לא תצליחו. לא יהיה לכם מספיק כוח כדי להתמודד עם הבעיות של העבר, אך תצטרכו למצוא את האנרגיה הדרושה כדי לפתור אותן. מזל מאזניים יודע שלא טוב להידבק על משהו שלא יהיה מועיל בעתיד!

 

 

 

קריירה וכסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה לכם הצלחה רבה בפעילויות הקשורות לתקשורת ובניהול משא ומתן. זה נראה כמו שפגישות עסקיות במהלך העבודה יהיו רווחיות מאד. תוכלו ליהנות ממשוב חיובי של הבוסים, אפילו תוכלו לטפס בדרגה גבוהה יותר. אולם, לא לפעול בפזיזות, לנתח את הדברים לפני שאתם מקבלים החלטות בעבודה. מזל מאזניים עבר לאחרונה תקופה קדחתנית, והשמים עדיין לא מספיק בהירים. אז, שימו לב ואל תשכחו שעכשיו העבודה העצמאית ולא הקבוצה עם שותפים תביא הצלחה.

אהבה וזוגיות
עכשיו זה הזמן האידיאלי עבור מאזניים להעיף מבט על התמונה בשלמותה כדי לגלות את משמעותה. עם זאת, אתם מרגישים משוחררים, כי ונוס לא חש בנוח עם הנוכחות של כוכבי לכת אחרים. לפי הורוסקופ חודשי הדברים זורמים טוב בחודש זה בזכות של יופיטר. עכשיו יכולים להופיע קשרים חדשים או אם מזל מאזניים נמצא במערכת יחסים יציבה יהיה שיפור בעליל. אך זהירות: לא לבקש יותר מהסביר מהצמד שלכם, כי דרישות גדולות מדי עלולות לגרום לנזק ותמיד יש לדבר אם ישנן בעיות כלשהן.

בריאות
מבחינת הבריאות אתם מרגישים פשוט מעולה. יש לכם הרבה אנרגיה, מקרינים חיוניות ומצב רוח טוב, במיוחד בחצי הראשון של החודש. עם זאת, לא להגזים, כדי שהדברים הדברים לא יצאו מכלל שליטה. רצוי להיות פיכחים, אימצו דיאטה בריאה, מאוזנת, במיוחד אל תגזימו עם ממתקים, דברים שומניים בעלי ערך קלוריים גבוה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,525
Rate this post