מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי, מאי 2014


בימים הראשונים של החודש, לפי הורוסקופ חודשי מזל מאזניים נמצא במצב רוח מדיטאטיבי ונוטה להתבוננות פנימית. מזל מאזניים מעוניין יותר מבעיות של אלה שלידו וייתכן שיעשה פשרות למענם. עם זאת, אל תנסו להיות מעורבים בסיפורים שלהם, אם לא מבקשים עזרה. בנוסף, תסמכו יותר על האינטואיציה, במיוחד אם אחדים נוטים לנצל את אדיבותכם.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב קצת לא ברור. מצד אחד, במאי 2014 יש עלייה ביעילות וכל הדברים מתחילים לקבל תאוצה. ישנם סיכויי הצלחה והתוצאות משביעות רצון והן קשורות ללימודים או שיתופי פעולה. מצד שני, הנסיגה של  מרקורי יכולה ליצור כל מיני בעיות או עיכובים, הקשורים למכים או משא ומתן. לפי אסטרולוגיה חודשית, תקשורת טובה החודש במיוחד היא חיונית להצלחה. מבחינה פיננסית, יש צורך בזהירות. במאי 2014, כל מה שקשור לנושא הזה חייב להיות מסודר. מדובר על ההסכמים הקשורים לכסף כדי שהכל יהיה מאוד ברור.


אהבה וזוגיות
גם אם יופיע איזה סכסוך מעת לעת, זוגיות המאזניים יציבה בדרך כלל. אתם ובני זוגכם עסוקים בדברים פרגמאטיים, כנראה קשורים לכסף או טובין. תחומי האחריות מחולקים בתבונה, אתם עוזרים אחד לשני בענייני היום יום. בנוסף, תתמכו אחד בשני גם כשמדובר על שאיפות בקריירה או מעמד חברתי. התשוקה מתעוררת גם היא לחיים, לפי הורוסקופ וזה תקף במיוחד במקרה של מערכות יחסים ישנות, מוצקות. במקרה של מערכות יחסים חדשות האווירה במהלך החודש הזה היא חמה עם רגשות חזקים, עם תגובות מוגזמות והבעיות עשויות להיות נפוצות יותר או יותר חריפות.

בריאות
הבריאות של מזל זה חייבת להיות במעקב גם בהמשך. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן מיידי וברצינות. חודש מאי 2014, לפי הורוסקופ הוא תקופה מתאימה, עבור המאזניים, על מנת לעשות בדיקות כלליות. מומלץ לא להתעייף יתר על המידה.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=jjNc4DUwGvY