מזל מאזניים הורוסקופ חודשי ינואר 2017

מזל מאזניים הורוסקופ חודשי ינואר 2017מזל מאזניים חש שהוא יכול לנשום שוב והאוויר הוא חמוץ מתוק. משהו קורה איתו, משהו שקשה להגדיר, משהו מוסתר במעמקי הנשמה שלו. זה טוב לקחת זמן ולעשות בדק בית עצמי.

קריירה וכסף

הדברים מתחילים לזוז ואתם יותר יעילים בתקופה זו, כך שהסיכוי להצלחה נראה סביר ויהיו גם. יש גם פתיחות בתקשורת עם אחרים, אשר מביאה את הסיכוי של הצלחה ורווחה. עקב נסיגה של מרקורי, לפי הורוסקופ חודשי יהיה בבלבול או עיכובים הקשורים למסמכים או משא ומתן. הפעילות והדאגות הכלכליות עוברות במקום הראשון בסדר העדיפויות של מזל מאזניים. מבחינה כספית, הדברים אינם נראים טוב. תהיו זהירים בקשר להסדר הנוגע לכסף ואל תשכחו שאתם צריכים להיות מסודרים בעניין הכסף.

אהבה וזוגיות

זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי שיהיו כמה מחלוקת קטנות. המאזניים מודאגים לגבי נושאים די פרגמאטיים דברים כגון: כסף, רכישות וכו'. מזל מאזניים שותף לאחריות ועבודות בבית, תומכים אחד בשני ועוזרים אחד לשני. במקרה של מערכות יחסים קבועות, התשוקה המינית מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכות יחסים חדשות יש תשוקה ורגשות מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות עשויות להיות מופרזות והבעיות יכולות להיות חריפה או בתדירות גבוהה יותר.

בריאות

זה נראה, לפי הורוסקופ שאתם נהנים מתקופה ללא בעיות בריאות. יכולים להיות רק חרדות או אי נוחות. מהסיבה הזו, מומלץ להירגע, לנוח, לעשות הפעילויות שנעים לכם לעשות ומרגיעות. אתם נוטים לנתח כל המצבים כל הזמן, לעמוק וזה לא עושה לכם טוב. אם אתם חשים אי שקט בגלל כל מני סיבות, מומלץ לדבר על זה עם אלה שקרובים אליכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,727
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...