מזל מאזניים הורוסקופ חודשי ינואר 2016

לפי הורוסקופ חודשי מזל מאזניים בקושי יצליח להתרכז בעבודה במהלך החודש. הוא חייב לשים בצד את האגו שלו ביחסים עם אחרים עד לפחות עד אמצע החודש. לאחר אמצע החודש עלולה להופיע בעיות עם השיניים. גם הדיבור התוקפני של התאומים יכול להביא בעיות עם עמיתים או בני משפחה. זה יהיה נחמד אם תשנו את הגישה לאחת יותר עדינה ולהיות קשובים לצרכים והרצונות של הסובבים אתכם.

 

 

 

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל מאזניים יהיה מאד עמוס בגלל העבודה או בגלל שהוא צריך להתמודד עם מצבי משבר, מצבי חירום או מצבים אחרים המייצרים אקלים של עבודה אינטנסיבי ומתוח. אתם צריכים להיות מאד מאורגנים, שיהיה לכם סדר עדיפויות ברור, רוגע ודיפלומטיה. מבחינה הכספים, יכול להיות שבחלקו הראשון של החודש הכסף שלכם "יחליק" בין האצבעות בקלות רבה מדי. מזל מאזניים חייב קודם כל לשלם את חובותיו ולא לקנות כל מה שהעין יכולה לראות!

אהבה וזוגיות
לגבי מערכות יחסים מבוססות של מזל מאזניים, לא נראה שיהיו שינוים משמעותיים החודש. ייתכן שיהיה שיפור מסוים, עקב העובדה שוונוס ששולט על בית האהבה והזוגיות, חוזר למסלול ישר לאחר 6 שבועות של נסיגה, מה שמביא רגיעה באופן כללי.
לפי הורוסקופ יכול להיות שיפור ביחסים אם אתם עובדים יחד עם בני הזוג או אם יש האינטרסים משתפים. במקרה זה, את ההישגים שתשיגו הם אלה אשר מרגיעים את מערכת היחסים. בכל מקרה, לא לצפות לניסים! להפגין סבלנות והבנה כי התקופה אינה ורודה, אבל ניתן לעבור אותה עם הומור וחוכמה.

בריאות
אסטרולוגיה חודשית חוזה תקופה מתוחה עבור מזל מאזניים. הבריאות חייבת להיות במעקב גם בהמשך. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן מיידי וברצינות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,666
Rate this post