מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי ינואר 2014

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל מאזניים יכול להיות מאוד יהיר. זה יכול להוביל אי הבנות, אי ההסכמה עם המשפחה, חברים או עמיתים לעבודה. כבר באמצע החודש המאזניים ירגישו מלאי אנרגיה ומלאי רצון לעשות כל מני דברים ושינויים. מזל מאזניים יכול לקבל את התמיכה של הבוס או של אדם חשוב אחר. זה הו חודש טוב מאוד כדי לעלות על המתחרים שלכם.

קריירה וכסף
מיזמים, שיתופי פעולה, יחסים עם לקוחות, מתחרים וכו" הם הגורמים המדרבנים את מזל מאזניים במהלך כל החודש. הרצון לעשות יותר ולקבל סמכות מניע אתכם למקסימום. האינטרס הכלכלי חזק אבל גם הצורך נראה הרבה יותר גדול. במילים אחרות, על פי הורוסקופ חודשי מזל מאזניים יכול להתקדם באופן מרהיב, אבל הוא חייב להילחם, להתמודד עם מצבים לא צפויים ולעשות מאמצים גדולים מאי פעם. אתם נתונים לכל כך הרבה לחץ ומתוח ובגלל זה אתם נוטים להתפרץ בקלות. הרמוניה בדרך כלל אתם מנסים לבנות ולתחזק היא בסכנה ממש. קחו את זה בקלות, תגדירו סדרי עדיפויות, תכננו, תחשבו טוב לפני שאתם עושים או אומרים משהו. אם תשמרו על קור הרוח והרגוע, אתם תצאו מנצחים.

אהבה וזוגיות
אז בחודש הזה יהיו סכסוכים. ייתכן שיהיו בסוג אחר של יחסים חברתיים, לא בהכרח במערכת היחסים של בני הזוג. אבל הסיכון של מתחים במערכת היחסים של בני הזוג היא גבוהה מאוד. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל מאזניים מגיב בעצבנות על כל דבר אך יכול להיות שגם בני הזוג מגיבים באימפולסיביות.

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות, חוסר מנוחה ובמיוחד האווירה של חוסר שלווה גורם לכם להרגיש לא טוב. לפי הורוסקופ חודשי מזל מאזניים נמצא תחת לחץ והוא זקוק לשסתום שדרכו לשחררו. תעשו ספורט, תרקדו, תצאו לטייל ותנוחו.

[google1]
[facebook_like_button]