מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי יולי 2015

לא יהיה מסובך מדי עבור מזל מאזניים לראות את התמונה הגדולה על מצבו ועל פי אסטרולוגיה חודשית יהיה ניתן לשקול ולקבל החלטות חשובות מאוד עבורו. אתם מתחילים לחשוב בגדול ולוקחים על עצמכם גם אחראיות גדולה יותר וגם מתמקדים במטרות לא פשוטות. ההתקדמות לא תהיה מהירה, אבל בטוחה.   

קריירה וכסף
המעבר של ונוס יביא שינויים הקשרים גם לעבודה ולא רק במישור הסנטימנטאלי. הורוסקופ חודשי מציין לשיתופי פעולה, מיזמים, חוזים וכן הלאה. הדברים יהיו טובים עבור מזל מאזניים גם מבחינה פיננסית כי מיקומה של השמש משפיע לטובה. אתם תיהנו מהצלחה, בתנאי שאתם תפגינו התמדה בעבודה ותבדקו את הדברים פעמיים. אתם מתחילים לחשוב שוב על נושא הלימודים.

אהבה וזוגיות
בזכות כוכב וונוס עבור מזל מאזניים מדובר על חודש מלא הרמוניה, אושר ואהבה. וונוס נמצא בבית הזוגיות שלכם. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מורגשת גם נוכחותו החיובית של מרקורי, אשר משפרת את התקשורת ואת ההבנה. תחילתו של החודש מוצף בפלרטוטים ואהבה. ייתכן שמדובר על משהו שאתם תכירו דרך העבודה או הלימודים. באופן כללי יהיה חודש מלא בילויים, מצב רוח טוב, וכיף. קיימת בהחלט אפשרות לפגוש את החצי השני.

בריאות
שוב אתם תרגישו תנודות של האנרגיה בזמן עבודה או פעילות גופנית. דבר זה יכול להיות גורם סיכון מבחינת בריאותית. ההמלצה היא להיות זהירים ולנקוט אמצעים מתאימים: תתרחקו מסכנות, אימצו תזונה מאוזנת ומגוונת, תיטלו ויטמינים או תוספי תזונה, הימנעו הקיצוניות מכל סוג שהוא והכי חשוב תקדישו זמן למנוחה. בדרך הזו אתם תישארו עם הראש מעל פני המים.

[google1]
[facebook_like_button]