מזל מאזניים הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

החודש מזל מאזניים מרגיש הכי טוב כאשר ימצא במקומות ידועים לו וידבר עם אנשים שהוא מכיר היטב. הקשתים על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ירצה לבלות הרבה זמן בבית, עם בני המשפחה והימנע ככל האפשר לצאת מחוץ לאזור הנוחיות שלו. אם אתם מתעצבנים, תהיה לכם נטייה להגיב באופן מוגזם.

קריירה וכסף
עם כל הבעיות שהיו עד עכשיו, לאט, לאט הדברים מתחילים לחזור למצב הנורמאלי ומאזניים יודע בדיוק מה עליו לעשות ולפעול עם רוגע ובטחון. לפי הורוסקופ חודשי אפשר לסמוך על התמיכה של מאדים שנמצא בבית בקריירה של מזל מאזניים, אשר מביא אנרגיה, שאפתנות והצלחה. יש לכם הרבה תוכניות, יודעים מה הן המטרות להשגה, לא נותר אלא לפעול. עם זאת, בעיות קטנות יכולות להתרחש עקב מרקורי בנסיגה. אתם חייבים לעבוד בזהירות, מסודר כדי למנוע משגיאות אפשריות, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. מבחינה כלכלית, הכל נראה טוב. עם זאת, תיזהרו איך אתם מנהלים את הכסף במחצית השנייה של החודש.

אהבה וזוגיות
החלק הראשון של החודש, מושפע על ידי הנוכחות של ונוס, בעל בית האהבה של מאזניים, כלומר תחת סימן של חושניות רומנטי, ושל מניות. אתם תעניקו אהבה ותקבל את מה שאתם נותנים. אתם תשימו דגש גם על נוחות וביטחון אישי. הסוף החודש ימצא ימצאו אתכם במצב נפשי טוב, שמחים ונינוחים. גם עבור אלה שלבד אסטרולוגיה חודשית מבשרת חדשות טובות. בשבועיים הראשונים של החודש זה אפשרי שבחייכם מופיע לאדם שתתאהבו בו בטירוף.

בריאות
החודש הזה לא נראה להיות קל ונוח, עבור מזל מאזניים, אבל לא צריך לדאוג יותר מדי. יש לקחת את הדברים בניחותא ואימוצו אורח חיים בריא ומאוזן יותר. במחצית הראשונה של החודש, המערכת החיסונית היא חלשה יותר. כמה בעיות מתעוררות לגבי יכולת הריכוז . לעולם אל תוותרו, אתם חזקים ותצליחו לגייס כוחות. בגלל זה, זה הזמן לנוח יותר, אם אתם סובלים ממחלות, הגיע הזמן לטפל בהן.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,571
Rate this post

הורוסקופ 2016 – לחץ כאן