הורוסקופ חודשי

מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

אם אתם בני מזל מאזניים, תנסו החודש לשים בצד את האנוכיות. בחלק המוקדם של החודש, על פי הורוסקופ חודשי מזל מאזניים יהיו קצת בעיות בריאותיות ומצד שני הרווחים הכספיים יהיו טובים למדי. מדובר על חודש די עמוס, עם הרבה היכרויות של אנשים חדשים, עם זאת מדובר על תקופה טובה מאוד.

קריירה וכסף
כניסתו של מאדים למזל שלכם החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל מאזניים מסמל תחילתה של תקופה של כמעט שמונה חודשים פעילים מאוד, מלאי יוזמות ושינויים. ייתכן שחלק מהשינויים יהיו לאחר כמה קונפליקטים, אבל, עם זאת, הם עשויים להיות פתחים להתקדמות. מאדים מקנה לכם כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד משהו. הוא מביא את התחרות ויריבויות בתחום הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב. הכי טוב, אם אתם תגדירו באופן ברור ומראש, איזו מטרה אתם רוצים לכבוש ולתכנן הכל עד הפרט האחרון.
עם מאדים לצדכם אתם תזכו בניצחונות גדולים, אבל רק אם אתם תדעו למקד את האנרגיה, לא למהר ולא לתת לדחפים של הרגע להשתלת על עצמכם. לעת עתה, החודש הזה מביא לכם סיפוק בקריירה וקצת יותר כסף לכיס.

אהבה וזוגיות
כבר בתחילת החודש אתם תהיו נלהבים יותר, כל שחיי הזוגיות הם יותר אינטנסיביים, צבעוניים יותר, מרגשים יותר. אבל, לפי אסטרולוגיה חודשית מזל מאזניים, מאדים נמצא באופוזיציה עם אוראנוס במזל מאזניים. אז להיזהר! הסיכויים שבחודשים הבאים יהיה סיפור אהבה מדהים, שווים לאלה של סיפור אהבה מלא מצבים לא נעימים. הסימנים הראשונים של איזה סיפור מדובר יתחילו לצוץ כבר בסוף החודש. תיזהרו!

בריאות
עם מאדים במזל מאזניים, לפי הורוסקופ חודשי מזל מאזניים החל מהחודש תרגישו שיש לכם יותר כוח. אבל אתם עלולים לחוש, במקביל, שאתם נסערים יותר, חסרי סבלנות, עצבנות.

[google1]
[facebook_like_button]




Exit mobile version