מזל מאזניים הורוסקופ חודשי אפריל 2016

לפי הורוסקופ חודשי מזל מאזניים נכנס לחודש עם הרבה מזל שבו הוא יכול להתקדם. ייתכן שההתקדמות בקריירה תהיה לאחר אמצע החודש, כאשר אדם סמכותי או מישהו עם בתפקיד חשוב יכול לעזור לכם. אתם מרגישים מלאי ביטחון ובשליטה בכל דבר שתעשו. וסמכותכם מול אחרים רק הולכת וגדלה.

 

 

 

קריירה וכסף
מזל מאזניים חש צורך להתעדכן ולהתפתח ולפי זה הוא פתוח לשיתופי פעולה, עובד ביעילות בצוות ומוציאים במהירות בני ברית לפרויקטים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס מיטיב עם הדברים האלה ואתם מהמרים על יצירתיות, השראה, דמיון ומיומנויות. מבחינה פיננסית, יכולים להתרחש בעיות בגלל מרקורי שהוא בנסיגה. תהיו זהירים, לא לקחת החלטות פזיזות, לא להתחייב להלוואות גדולות.

אהבה וזוגיות
החודש הזה מביא עבור מזל מאזניים סיבות רבות לסיפוק, אמנם לא מבטיח הצלחות הגדולות במישור הסנטימנטאלי. יש השפעה קרה מצד של שבתאי וגם מצד מאדים והמצב די עדין. בנוסף, גם ונוס לא מביא חדשות טובות כל כך, כי הוא עובר אזור מסתורי, סגור, מופנם. ברוב המקרים עלולים להיות רגעים של בדידות, הטעיה, ויתור, הקרבה. לפי הורוסקופ אתם מעדיפים להיסגר בתוך עצמכם ואתם לא רוצים לבטא את רגשותיכם.

בריאות
על ציר הבריאות של מזל מאזניים קיימים ניגודים בין יופיטר, ונוס ופלוטו, אשר פועלים במשך כבר כמה חודשים. כל זה יכול ליצור בעיות במיוחד בשל הקיצוניות וחולשות מול כל מני דברים ובשל יחסי תלות. כמו כן, קונפליקטים ממושכים יכולים לייצר מצב של אי נוחות פסיכולוגית וזה יכול להשפיע על הבריאות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,450
Rate this post