מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

לקרת אמצע החודש על פי הורוסקופ חודשי מזל מאזניים ירגיש צורך להיות חופשי ובעיקר לעשות כיף. אתם לא תרצו לחשוב יותר מדי על הבעיות שבחייכם ובכך תצליחו פשוט ליהנות מהחיים.

קריירה וכסף
זה נראה שבני מזל מאזניים נהנים מתשומת הלב של אחרים, יש להם אנרגיה, חיוניות, שאיפות ואופטימיות. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל מאזניים עובר תקופה אשר מיטיבה איתו, עם הזדמנויות שעשויות להביא שיפור כלכלי, מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית. עם זאת, לא להגזים ותמיד לפעול בזהירות ובמידה. בחלק האחרון של החודש, אתם נהנים מנוכחותה של השמש, אשר מעניקה לכם הרבה מזל.

אהבה וזוגיות
לאחר תקופה ארוכה וונוס עוזב את מזל מאזניים. עכשיו זה הזמן האידיאלי להעיף מבט על התמונה בשלמותה כדי לגלות את משמעותה. עם זאת, אתם מרגישים משוחררים, כי ונוס לא חש בנוח עם הנוכחות של כוכבי לכת אחרים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הדברים זורמים טוב בחודש זה בזכות של יופיטר. עכשיו יכולים להופיע קשרים חדשים או אם מזל מאזניים נמצא במערכת יחסים יציבה יהיה שיפור בעליל. אך זהירות: לא לבקש יותר מהסביר מהצמד שלכם, כי דרישות גדולות מדי עלולות לגרום לנזק. יש לדבר אם ישנן בעיות כלשהן.

בריאות
ההמלצה היא להיות זהירים לגבי מצבכם הבריאותית. אל תהססו להתייעץ ולבקש עזרה מקצועית בכל בעיה בריאות. לא להזניח את הבעיות ולהתייחס אליהן ברצינות. זאת תקופה מצוינת עבור ביצוע בדיקות שגרתיות כלליות או לחדש טיפול רפואי תחת הדרכתם של מומחים. יש לאמץ אורח חיים בריא, תזונה מגוונת ובריאה, להימנע הקיצוניות, מתח, לעשות פעילות גופנית, לנוח ולהירגע.

[google1]
[facebook_like_button]