מזל מאזניים הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל מאזניים הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016חברים, קרובי משפחה, עמיתים לעבודה ובוסים ירגיזו את מזל מאזניים החודש. אפילו אם הם לא יעשו כלום, הכל בראש שלכם. נסו לקבוע מה גורם לכם לעצבנות יתרה ותטפלו בזה כדי למנוע סיבוכים מיותרים.

 

קריירה וכסף

בחלקו הראשון של החודש, עבור מזל מאזניים הדברים מסתדרים חלק. יש לכם יוזמה, הזדמנויות וגם נוחות, בזכות נוכחותם של מרקורי וונוס. מדובר על תקופה רווחית עבורכם ושיתופי פעולה, מיזמים, משא ומתן עסקי ודיונים זורמים להפליא. לפי הורוסקופ חודשי אתם מעורבים בפעילויות שונות, יש לכם רעיונות מקוריים, מעורבים במאמצים שונים, מתחילים דברים חדשים. במחצית השנייה של החודש ההשפעה של השמש יכולה להקל על רכישת נכס או על השקעה. מבחינה פיננסית הדברים מסתדרים טוב.

אהבה וזוגיות

בחודש אוגוסט מזל מאזניים יהיה יתר מעשי מאשר רומנטי. זה נראה שבני מזל זה הגיעו לאותה נקודה במערכת היחסים שבה הם מרגישים את הצורך בטחון וודאות. רק בסוף החודש על פי אסטרולוגיה חודשית המאזניים יפגינו רוך ואהבה, בקיצור חיים משותפים. לקראת סוף החודש אולי תהיה נסיעה עם גוון רגשי ולמה לא, אפילו לפגוש מישהו מיוחד. הנוכחות של המאדים בבית הזוגיות של המאזניים, יכולה להביא להרמוניה אבל גם למתח.

בריאות

החודש אין לכם סיבה לדאגה בנוגע למצבכם הבריאותית. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית זה נראה שאתם בכושר ושום דבר לא יעמוד בדרככם. מרקורי מתחדש את מסלולו הטבעי, כי הוא השלים את הנסיגה שלו. אתם פעילים, אופטימיים, תמיד עם חיוך, בזכות נוכחות של יופיטר בבית המאזניים תהינו ונצלו את תענוגות החיים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,754
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...