מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

בני מזל מאזניים יכולים להתקדם ולהשיג רווחים גדולים עד אמצע החודש. את ההתקדמות אתם תרגישו לא רק בתחום הכלכלי אלא גם בתחומים אחרים של חייכם. בעבודה תקבלו כמה הזדמנויות החודש ועל פי הורוסקופ חודשי מזל מאזניים זה יקרה עקב מפגשים עם הרבה אנשים חדשים.

 

קריירה וכסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס חוזר למסלול הישר לבית הקריירה של מזל מאזניים וזה יכול להביא להקלה, הבהרה, חזרה למצב נורמאלי. התופעה תשתקף באופן חיובי במישור הכלכלי, על ידי סכום כסף שתקבלו בצורה של החזר כסף. עבודת צוות ושיתוף פעולה של מאזניים מקבלים הם מספקים ורווחים יותר. זה יהיה טוב לנצל את התקופה הזו כדי לנסות לחזק את מעמדכם ואת התקציב כי מאדים יתחיל בנסיגה והדברים עשויים לא להיות בדיוק לפי מה שתכננתם.

אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על תקופה של התעוררות בחיי הזוגיות ותחושה של התייצבות. הדברים מתחילים להתבהר ומופעיים פתרונות לכל מני בעיות. החברים הקרובים יתמכו, כפי שהם יכולים, עם כמה עצות, גישור, וכו'. לנישואים ולרגשות של בני מזל מאזניים יש חיבור עם למעמד או לקריירה. במצבים מסוימים, הדברים קשורים להצלחה של בני הזוג. בחלק האחרון של החודש עלולים להופיע כמה סיבוכים הנגרמים על ידי מאדים שמתחיל בנסיגה.

בריאות
מומלץ להיות ערניים וקשובים לכל בעיה בריאותית, שכן מרקורי נמצא בנסיגה בעוד שסטורן נמצא בבית בריאות של מאזניים. לכן, יש לנהוג בפיקחות ובמתינות, כי בעיות בריאות יכולות להתרחש בכל עת. אל תזניחו את המנוחה, אל תיקחו סיכונים מיותרים ואימצו תזונה בריאה. בנוסף, אל תשכחו שפעילות גופנית תעשה לכם רק טוב.

[google1]
[facebook_like_button]