מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


מזל עקרב לוכד סביבו את בני המשפחה ואת החברים. העובדה שהם תמיד מסכימים איתו, מסייע לעקרב להפחית כמה פחדים או ייסורי מצפון ומרגיש איזון נפשי מסוימים. אכן, לעת עתה, לפי הורוסקופ חודשי הנוכחות שלהם היא מועילה, אבל בני מזל עקרב צריכים ללמוד לקבל ביקורת. בהחלט, זה יכול לעזור יותר מאשר להיות מוערך ללא סיבה עקבית.

קריירה וכסף
החודש מזל מאזניים חייב לקבוע יעדים וסדרי עדיפויות של הדברים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי, השליט של בית הקריירה של מאזניים, מראה שהיגיעה הזמן של סיכום או ניתוח אשר יכול להצביע על מה שהיה נכון או מה שלא היה נכון בזמן האחרון, איפה חייב להתעקש ואיפה להמשיך הלאה. בחלק השני של החודש מזל מאזניים יחדש משא ומתן, מחקר או הכנה של עבודות. רוב הבשורות הטובות, על פי אסטרולוגיה חודשית באות מהכיוון של הכסף. אתם עוברים מכשול מסוים, עיכוב או סוג אחר של סיבוך וחוזרים בהדרגה למצב הרגיל.לפי הורוסקופ יש סיכוי טוב של רווח נוסף או הטבה פיננסית אחרת, בחלק האחרון של החודש.


אהבה וזוגיות
מרקורי, שליט בית הזוגיות ייסוג ובגלל זה החודש מבחינת האהבה הכל יהיה בלתי צפוי, בעצם. בחלקו הראשון של החודש, חילוקי הדעות או הקשיים יהיו קשורים לבית או להורים. המצב נראה שיהיה בסימן של בלבול או אי בהירות. במקרים מסוימים, אולי מדובר על הבטחות של תמיכה אשר מגיעה כעת לאחר עיכוב משמעותי. במחצית השנייה של החודש, התקשורת היא זו שיוצרת את הביעות. ככל הנראה מספר נושאים דורשים הבהרה. בחלק השני של החודש אתם צפויים לראות אדם שאותו לא ראיתם במשך זמן רב, או ליצור שוב קשר איתו.

בריאות
קיימת האזהרה לגבי מצב הבריאותי של מזל מאזניים אשר נשארת בתוקף בחודש הזה. על פי המלצת הורוסקופ דורשה תשומת לב רבה מבחינת הטיפול במחלות ויש להגן על הגוף. תחפשו דרכים חדשות להילחם במתח ולהימנע מדיאטות דראסטיות!

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=78mDNsYpIpE