מזל מאזניים: הורוסקופ דצמבר 2014


על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל מאזניים יכול להיות מאוד יהיר. זה יכול להוביל אי הבנות, אי ההסכמה עם המשפחה, חברים או עמיתים לעבודה. כבר באמצע החודש המאזניים ירגישו מלאי אנרגיה ומלאי רצון לעשות כל מני דברים ושינויים. מזל מאזניים יכול לקבל את התמיכה של הבוס או של אדם חשוב אחר. זה הו חודש טוב מאוד כדי לעלות על המתחרים שלכם.

קריירה וכסף
המצב השלילי במישור הרגשי יפוצה במצב טוב מבחינה מקצועית. הנוכחות של השמש בבית הקריירה של מזל מאזניים מביאה הצלחה. במקום העבודה מזל מאזניים מוערך, המוניטין והביטחון העצמי יגדילו והכל מתקדם לכיוון הנכון. לשים לב לנתונים סביב 17 בדצמבר כאשר הכוכב מרקורי יכול להשפיע לרעה על עסקאות כספיות מסוימות. זה יהיה יותר טוב שלא לסגור עסקאות או שותפויות בתקופה זו. לפי הורוסקופ חודשי הכסף לא יהיה חסר ובמידה שתתנהלו בחוכמה לא יהיו בעיות גדולות בתחום הפיננסי.

 אהבה וזוגיות
חודש דצמבר 2014 הוא פרק זמן משמעותי בקשר למערכות היחסים, מפני שמאדים ממשיך לשבת בבית היחסים של מזל מאזניים. לפי אסטרולוגיה חודשית, עכשיו מתחילה נסיגה של מאדים, אשר עשויה להביא כמה שינויים, מתחים, ריחוק, אירועים בלתי צפויים, חסימות, וכו'. אם אתם בתחילת מערכת יחסים, יכולות להיות אי הבנה ואי נוחות. על מזל זה להימנע מלקבל החלטות חשובות הקשורות לחיי הזוגיות. לעת עתה, זה יהיה טוב ליהנות מהקיים ולא לתת לתקריות להשתלת על החיים.

בריאות
קיימת האזהרה לגבי מצב הבריאותי של מזל מאזניים אשר נשארת בתוקף בחודש הזה. על פי המלצת הורוסקופ דורשה תשומת לב רבה מבחינת הטיפול במחלות ויש להגן על הגוף. תחפשו דרכים חדשות להילחם במתח ולהימנע מדיאטות דראסטיות!

[google1]
[facebook_like_button]